000 | 03402aab a2200337 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 5617 | ||
003 | UA-KpCNTU | ||
005 | 20250522141028.0 | ||
008 | 250418b un |||| |||| 00| | ukr d | ||
040 |
_cЦНТУ _aUA-KpCNTU |
||
041 | _aukr | ||
245 |
_aОсобливості утворення радіального зазору в шестеренних насосах гідросистем автотракторної техніки _h[Електронний ресурс] _c / Ю. В. Кулешков, М. В. Красота, Т. В. Руденко [та ін.] |
||
250 |
_aЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. _bВип. 6(37). Ч. 1. |
||
260 | _c2022. | ||
300 | _aС. 23–29. | ||
500 | _aВ статті наведені результати досліджень впливу способу формування радіального зазору шестеренного насоса, що використовується в гідравлічних системах автотракторної техніки, врізанням шестерень в корпус насоса під час обкатування на його технічні характеристики. Розглянуто основні переваги та недоліки даного способу, та встановлено, що існуючий спосіб формування радіального зазору врізанням шестерні в корпус на сьогоднішній день не відповідає вимогам, що висуваються до насосів. Використання способу врізання шестерень негативно позначається на коефіцієнті подачі і довговічності насоса. В роботі запропоновано спосіб формування радіального зазору, що полягає у отриманні мінімального радіального зазору між шестернями та корпусом за рахунок більш точного виготовлення шестерень по діаметру вершин. Даний метод не передбачає врізання шестерень в корпус насоса, що забезпечує збільшення довговічності насоса вцілому. | ||
653 | _aшестеренний насос | ||
653 | _aрадіальний зазор | ||
653 | _aвтрати робочої рідини | ||
653 | _aгідросистема | ||
653 | _aнесуча здатність | ||
700 | _aКулешков, Ю. В. | ||
700 | _aКрасота, М. В. | ||
700 | _aРуденко, Т. В. | ||
700 | _aОсін, Р. А. | ||
700 | _aЄвсейчик, Ю. Б. | ||
773 | 0 |
_tЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. Вип. 6/37. Ч. 1 _dКропивницький : ЦНТУ, 2022 _x2664-262X _w5662 |
|
856 |
_uhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/12353 _yРепозитарій Центральноукраїнського національного технічного університету |
||
942 |
_2udc _cIR _n0 |
||
999 |
_c5617 _d5617 |