000 02504nam a2200277 i 4500
001 579
003 OSt
005 20250319135030.0
008 201022s2020 unr||||f||||||00| ||ukr d
020 _a978-966-607-266-1
_c100.00 грн.
040 _bukr
_cЦНТУ
080 _a339.138:330.322
100 1 _aКалінін, О. В.
245 0 0 _aІнвестиційний маркетинг диверсифікованих підприємств : теорія, методологія, практика :
_bмонографія /
_cО. В. Калінін ; М-во освіти і науки України, ПДТУ
260 _aМаріуполь,
_c2020
300 _a291 с.
500 _aЗміст: Теоретико-методологічні передумови формування і розвитку системи управління інвестиційним маркетингом диверсифікованих підприємств Методологія формування і розвитку системи управління диверсифікованими підприємствами в умовах глобалізаційних процесів України та світу Маркетинговий механізм прийняття управлінських рішень щодо інвестицій Концептуальні та методологічні засади забеспечення управління ризиками диверсифікованих підприємств Аналіз діяльності диверсифікованих підприємств України Моделювання маркетингової поведінки інвесторів в межах стратегічного розвитку диверсифікованих підприємств Економічна складова формування та управління системою інвестиційного маркетингу диверсифікованих підприємств
650 0 4 _aІнвестиції
650 0 4 _aМаркетинг
650 0 4 _aПідприємства
710 2 _aМіністерство освіти і науки України
710 2 _aПриазовський державний технічний університет
852 _h339.138:330.322
_iК17
942 _2udc
_cBKS
_n0
_h339.138:330.322
_i К17
999 _c579
_d579