000 02847nab a2200289 i 4500
001 5895
003 UA-KpCNTU
005 20250528111707.0
008 250505b un ||||| |||| 00| 0 ukr d
040 _cЦНТУ
_aUA-KpCNTU
041 _aukr
100 _aКравченко, М. С.
245 _aФормування маркетингової стратегії промислового підприємства в умовах кризи
_h[Текст]
_b / М. С. Кравченко, Р. С. Романчук, С. О. Баш
250 _aЦентральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки.
_bВип. 10(43).
260 _c2023.
300 _aС. 125-132.
500 _aСтаття присвячена проблемі формування маркетингової стратегії промислового підприємства в умовах кризи. Кризові явища в маркетинговому середовищі, що оточує промислові підприємства відбуваються регулярно, тому до них потрібно ставитись не як до катастрофи, а як до звичайних проблем, які необхідно вирішувати в робочому порядку. В статті систематизовано основні класифікаційні ознаки при розробці антикризових стратегій, досліджено види маркетингових стратегій підприємства в умовах кризи, класифіковано стратегії маркетингу на різних стадіях антикризового управління з прогнозованими результатами, рекомендовано маркетингові алгоритми для вибору антикризових дій, які допоможуть мінімізувати кризовий вплив на діяльність промислового підприємства при виборі стратегій.
653 _aкриза
653 _aпромислове підприємство
653 _aстратегія
700 _aРоманчук, Р. С.
700 _aБаш, С. О.
773 0 _dКропивницький : ЦНТУ, 2023.
_x2663-1636
_w5883
_tЦентральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки. Вип. 10/43
856 _uhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/15896
_yРепозитарій Центральноукраїнського національного технічного університету
942 _2udc
_cIR
_n0
999 _c5895
_d5895