000 03473nab a2200301 i 4500
001 5902
003 UA-KpCNTU
005 20250528112616.0
008 250505b un ||||| |||| 00| 0 ukr d
040 _cЦНТУ
_aUA-KpCNTU
041 _aukr
100 _aСущенко, О. А
245 _aВплив репутації на безпеку підприємств ресторанного господарства
_h[Текст]
_b / О. А. Сущенко, О. О. Ахмедова, І. О. Єрмаков
250 _aЦентральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки.
_bВип. 10(43).
260 _c2023.
300 _aС. 88-98.
500 _aУ контексті повсякденного життя існує величезна потреба в зниженні будь-яких ризиків, пов’язаних з життям, відпочинком і роботою. Тому споживачі все більше довіряють лише тим підприємствам, які намагаються мінімізувати ризики та забезпечити безпеку всіма можливими засобами, створюючи таким чином позитивну репутацію у своїй сфері діяльності. У статті розкрито зміст категорії «репутація» підприємств ресторанного господарства як основи формування іміджу та безпеки закладу в умовах невизначеності. Проаналізовано найбільші ресторанні мережі країни, їх репутаційний рейтинг та вплив репутації на сприйняття безпеки. Доведено, що репутація підприємства ресторанного господарства і його впізнаваність в цілому мають позитивний вплив на вартісні показники компанії, впливають на можливості його масштабування, відповідно, репутацією компанії необхідно управляти для посилення її конкурентоспроможності. Визначено, що ділова репутація, впізнаваність бренду і відносно невисокий рівень складності запуску в роботу стають головними чинниками безпечної роботи ресторанних підприємств і можливості подальшого масштабування.
653 _aрепутація
653 _aбезпека
653 _aбренд
653 _aзагрози
700 _aАхмедова, О. О.
700 _aЄрмаков, І. О.
773 0 _dКропивницький : ЦНТУ, 2023.
_x2663-1636
_w5883
_tЦентральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки. Вип. 10/43
856 _uhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/15706
_yРепозитарій Центральноукраїнського національного технічного університету
942 _2udc
_cIR
_n0
999 _c5902
_d5902