| 000 | 02950naa a2200337 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | 5949 | ||
| 003 | UA-KpCNTU | ||
| 005 | 20251201181337.0 | ||
| 008 | 250506b un ||||| |||| 00| 0 ukr d | ||
| 040 |
_cЦНТУ _aUA-KpCNTU |
||
| 041 | _aukr | ||
| 245 |
_aОбгрунтування критерію стійкості транспортного потоку на дільницях дорожньої мережі _h[Текст] _c / А. Г. Кравцов, Т. Ф. Ларіна, О. М. Горяїнов [та ін.] |
||
| 250 |
_aЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. _bВип. 7(38). Ч. 2. |
||
| 260 |
_aКропивницький : _bЦНТУ, _c2023. |
||
| 300 | _aС. 222-230. | ||
| 500 | _aУ роботі отримано критерій оцінки стійкості транспортного потоку на різних ділянках вулично- дорожньої мережі. Аналіз критерію дозволяє сформулювати параметри, від яких залежить стійкість. Показано, що на стійкість транспортного потоку впливають щільність та інтенсивність транспортного потоку. Їх необхідно розраховувати для кожної ділянки дорожньої мережі чи магістралі як коефіцієнти підсилення. Дано визначення робастності транспортного потоку (англ. robust range) – це безрозмірна величина, яка характеризує діапазон сталого руху транспортних засобів на ділянках дорожньої мережі з урахуванням її інфраструктури, щільності та інтенсивності руху без затримок та заторів. | ||
| 653 | _aтранспортний потік | ||
| 653 | _aмоделювання | ||
| 653 | _aдинамічна модель | ||
| 653 | _aградієнт щільності | ||
| 700 |
_aКравцов, А. Г. _93350 |
||
| 700 |
_aЛаріна, Т. Ф. _910396 |
||
| 700 |
_aГоряїнов, О. М. _910202 |
||
| 700 |
_aКозенок, А. С. _910203 |
||
| 700 |
_aГородецька, Т. Е. _910397 |
||
| 700 |
_aБабич, І. А. _910204 |
||
| 773 | 0 |
_tЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. Вип. 7/38. Ч. 2 _x2664-262X _w5801 |
|
| 856 |
_uhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/13479 _yРепозитарій Центральноукраїнського національного технічного університету |
||
| 942 |
_2udc _cIR _n0 |
||
| 999 |
_c5949 _d5949 |
||