000 02950naa a2200337 i 4500
001 5949
003 UA-KpCNTU
005 20251201181337.0
008 250506b un ||||| |||| 00| 0 ukr d
040 _cЦНТУ
_aUA-KpCNTU
041 _aukr
245 _aОбгрунтування критерію стійкості транспортного потоку на дільницях дорожньої мережі
_h[Текст]
_c / А. Г. Кравцов, Т. Ф. Ларіна, О. М. Горяїнов [та ін.]
250 _aЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки.
_bВип. 7(38). Ч. 2.
260 _aКропивницький :
_bЦНТУ,
_c2023.
300 _aС. 222-230.
500 _aУ роботі отримано критерій оцінки стійкості транспортного потоку на різних ділянках вулично- дорожньої мережі. Аналіз критерію дозволяє сформулювати параметри, від яких залежить стійкість. Показано, що на стійкість транспортного потоку впливають щільність та інтенсивність транспортного потоку. Їх необхідно розраховувати для кожної ділянки дорожньої мережі чи магістралі як коефіцієнти підсилення. Дано визначення робастності транспортного потоку (англ. robust range) – це безрозмірна величина, яка характеризує діапазон сталого руху транспортних засобів на ділянках дорожньої мережі з урахуванням її інфраструктури, щільності та інтенсивності руху без затримок та заторів.
653 _aтранспортний потік
653 _aмоделювання
653 _aдинамічна модель
653 _aградієнт щільності
700 _aКравцов, А. Г.
_93350
700 _aЛаріна, Т. Ф.
_910396
700 _aГоряїнов, О. М.
_910202
700 _aКозенок, А. С.
_910203
700 _aГородецька, Т. Е.
_910397
700 _aБабич, І. А.
_910204
773 0 _tЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. Вип. 7/38. Ч. 2
_x2664-262X
_w5801
856 _uhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/13479
_yРепозитарій Центральноукраїнського національного технічного університету
942 _2udc
_cIR
_n0
999 _c5949
_d5949