000 02004nab a2200289 i 4500
001 5968
003 UA-KpCNTU
005 20250507104506.0
008 250507b un ||||| |||| 00| 0 ukr d
040 _cЦНТУ
041 _aukr
100 _aЦатурян, Р. О.
245 _aІнноваційні маркетингові інструменти просування промислової продукції в мережі Інтернет
_h[Текст]
_c / Р. О. Цатурян, Д. В. Бедов, Р. І. Жовновач
250 _aЦентральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки.
_bВип. 9(42).
260 _c2023.
300 _aС. 186-196.
500 _aСтаттю присвячено дослідженню особливостей просування промислової продукції в мережі. Метою публікації є дослідження особливостей використання інноваційних інструментів цифрового маркетингу в процесі трансформації відносин між брендом промислової продукції та споживачем.
653 _aвхідний маркетинг
653 _aінноваційні технології цифрового маркетингу
653 _a цифрові мережі
700 _aБедов, Д. В.
700 _aЖовновач, Р. І.
773 0 _tЦентральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки. Вип. 9(42)
_dКропивницький : ЦНТУ, 2023.
_w5918
_x2663-1636
856 _uhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/14081
_yРепозитарій Центральноукраїнського національного технічного університету
942 _2udc
_cIR
_n0
999 _c5968
_d5968