000 02859naa a2200337 i 4500
001 5987
003 UA-KpCNTU
005 20250520102619.0
008 250508b un ||||| |||| 00| 0 ukr d
040 _cЦНТУ
_aUA-KpCNTU
041 _aukr
245 _aДослідження напружено-деформованого стану дна кузова напівпричіпа вантажного автомобіля в залежності від розміщення перемичок
_h[Текст]
_c / Ів. Б. Гевко, Ю. І. Пиндус, М. Г. Левкович [ та ін.]
250 _aЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки.
_bВип. 7(38). Ч. 2.
260 _aКропивницький :
_bЦНТУ,
_c2023.
300 _aС. 180-189.
500 _aЗа допомогою методу напруження-деформації було проведено комплексне дослідження кузовів вантажних напівпричепів, що призвело до розробки інноваційних інженерних рішень, спрямованих на підвищення їх техніко-економічних показників. Це було досягнуто шляхом аналізу впливу різних факторів на особливості будови та конструкції. Результати дослідження були отримані на основі напружено-деформованого стану (НДС) з використанням передових методів інженерного аналізу, зокрема із застосуванням спеціалізованого програмного комплексу SolidWorks на CAD-моделі, що представляє кузов напівпричепа вантажівки.
653 _aвантажний автомобіль
653 _aнапівпричіп
653 _aконструкція
653 _aнапружено-деформований стан
700 _aГевко, Ів. Б.
700 _aПиндус, Ю. І.
700 _aЛевкович, М. Г.
700 _aТесля, В. О.
700 _aГупка, А. Б.
700 _aСіправська, М. Д.
773 0 _dКропивницький : ЦНТУ, 2023
_tЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. Вип. 7/38. Ч. 2
_x2664-262X
_w5801
856 _uhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/13474
_yРепозитарій Центральноукраїнського національного технічного університету
942 _2udc
_cIR
_n0
999 _c5987
_d5987