000 | 02859naa a2200337 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 5987 | ||
003 | UA-KpCNTU | ||
005 | 20250520102619.0 | ||
008 | 250508b un ||||| |||| 00| 0 ukr d | ||
040 |
_cЦНТУ _aUA-KpCNTU |
||
041 | _aukr | ||
245 |
_aДослідження напружено-деформованого стану дна кузова напівпричіпа вантажного автомобіля в залежності від розміщення перемичок _h[Текст] _c / Ів. Б. Гевко, Ю. І. Пиндус, М. Г. Левкович [ та ін.] |
||
250 |
_aЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. _bВип. 7(38). Ч. 2. |
||
260 |
_aКропивницький : _bЦНТУ, _c2023. |
||
300 | _aС. 180-189. | ||
500 | _aЗа допомогою методу напруження-деформації було проведено комплексне дослідження кузовів вантажних напівпричепів, що призвело до розробки інноваційних інженерних рішень, спрямованих на підвищення їх техніко-економічних показників. Це було досягнуто шляхом аналізу впливу різних факторів на особливості будови та конструкції. Результати дослідження були отримані на основі напружено-деформованого стану (НДС) з використанням передових методів інженерного аналізу, зокрема із застосуванням спеціалізованого програмного комплексу SolidWorks на CAD-моделі, що представляє кузов напівпричепа вантажівки. | ||
653 | _aвантажний автомобіль | ||
653 | _aнапівпричіп | ||
653 | _aконструкція | ||
653 | _aнапружено-деформований стан | ||
700 | _aГевко, Ів. Б. | ||
700 | _aПиндус, Ю. І. | ||
700 | _aЛевкович, М. Г. | ||
700 | _aТесля, В. О. | ||
700 | _aГупка, А. Б. | ||
700 | _aСіправська, М. Д. | ||
773 | 0 |
_dКропивницький : ЦНТУ, 2023 _tЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. Вип. 7/38. Ч. 2 _x2664-262X _w5801 |
|
856 |
_uhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/13474 _yРепозитарій Центральноукраїнського національного технічного університету |
||
942 |
_2udc _cIR _n0 |
||
999 |
_c5987 _d5987 |