000 03082nab a2200325 i 4500
001 6144
003 UA-KpCNTU
005 20250521132014.0
008 250520b un ||||| |||| 00| 0 ukr d
040 _cЦНТУ
_aUA-KpCNTU
041 _aukr
245 _aCинтез підвіски автотранспортних засобів
_h[Текст]
_c / І. Б. Гевко, О. Л. Ляшук, Р. М. Рогатинський [та ін.]
250 _aЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки.
_bВип. 8(39). Ч. 1.
260 _c2023.
300 _aС. 153-164.
500 _aЗ метою створення прогресивних конструкцій автомобільних амортизаторів, які б забезпечували підвищений комфорт і безпеку водіння за рахунок поглинання ударів і коливань, що виникають під час руху по дорозі, нами було проведено їх структурно-схемний синтез методом ієрархічних груп за допомогою морфологічного аналізу. Загальна кількість базових генерованих варіантів підвіски автотранспортного засобу становитиме 167 варіантів, а кількість базових варіантів в залежності від типу амортизаційного принципу коливатиметься у межах від 96 до 148 варіантів. Використовуючи даний метод синтезу нами було розроблено і досліджено конструкцій гідропневматичних амортизаторів з активним пневмобалоном та демпфуючими елементами, які у порівнянні з традиційними стійками володіли високою адаптивністю та вібраційною стійкістю.
653 _aструктурно-схемний синтез
653 _aадаптивна підвіска
653 _aавтотранспортний засіб
653 _aконструктивні ознаки елементів
700 _aГевко, І. Б.
700 _aЛяшук О. Л.
700 _aРогатинський, Р. М.
700 _aМатвіїшин, А. Й.
700 _aХорошун, Р. В.
773 0 _x2664-262X
_tЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. Вип. 8/39. Ч. 1
_dКропивницький : ЦНТУ, 2023
_w6134
856 _uhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/15900
_yРепозитарій Центральноукраїнського національного технічного університету
942 _2udc
_n0
_cIR
999 _c6144
_d6144