000 | 03082nab a2200325 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 6144 | ||
003 | UA-KpCNTU | ||
005 | 20250521132014.0 | ||
008 | 250520b un ||||| |||| 00| 0 ukr d | ||
040 |
_cЦНТУ _aUA-KpCNTU |
||
041 | _aukr | ||
245 |
_aCинтез підвіски автотранспортних засобів _h[Текст] _c / І. Б. Гевко, О. Л. Ляшук, Р. М. Рогатинський [та ін.] |
||
250 |
_aЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. _bВип. 8(39). Ч. 1. |
||
260 | _c2023. | ||
300 | _aС. 153-164. | ||
500 | _aЗ метою створення прогресивних конструкцій автомобільних амортизаторів, які б забезпечували підвищений комфорт і безпеку водіння за рахунок поглинання ударів і коливань, що виникають під час руху по дорозі, нами було проведено їх структурно-схемний синтез методом ієрархічних груп за допомогою морфологічного аналізу. Загальна кількість базових генерованих варіантів підвіски автотранспортного засобу становитиме 167 варіантів, а кількість базових варіантів в залежності від типу амортизаційного принципу коливатиметься у межах від 96 до 148 варіантів. Використовуючи даний метод синтезу нами було розроблено і досліджено конструкцій гідропневматичних амортизаторів з активним пневмобалоном та демпфуючими елементами, які у порівнянні з традиційними стійками володіли високою адаптивністю та вібраційною стійкістю. | ||
653 | _aструктурно-схемний синтез | ||
653 | _aадаптивна підвіска | ||
653 | _aавтотранспортний засіб | ||
653 | _aконструктивні ознаки елементів | ||
700 | _aГевко, І. Б. | ||
700 | _aЛяшук О. Л. | ||
700 | _aРогатинський, Р. М. | ||
700 | _aМатвіїшин, А. Й. | ||
700 | _aХорошун, Р. В. | ||
773 | 0 |
_x2664-262X _tЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. Вип. 8/39. Ч. 1 _dКропивницький : ЦНТУ, 2023 _w6134 |
|
856 |
_uhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/15900 _yРепозитарій Центральноукраїнського національного технічного університету |
||
942 |
_2udc _n0 _cIR |
||
999 |
_c6144 _d6144 |