000 02238nab a2200289 i 4500
001 6157
003 UA-KpCNTU
005 20250521132053.0
008 250521b un ||||| |||| 00| 0 ukr d
040 _cЦНТУ
_aUA-KpCNTU
041 _aukr
100 _aТарандушка, Л. А.
245 _aПокращення показників автомобільних дизельних двигунів при додаванні водневої каталітичної добавки
_h[Текст]
_c / Л. А. Тарандушка, Д. О. Шалапко
250 _aЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки.
_bВип. 8(39). Ч. 1.
260 _c2023.
300 _aС. 164-169.
500 _aУ статті розглядається один із методів підвищення продуктивності автомобільних дизельних двигунів, а саме введення водню (від 0,2% до 2,0% за масою) у склад основного дизельного палива. Пропонується інтегрувати водень у паливопровід високого тиску між паливним насосом високого тиску (ПНВТ) та форсункою. Цей підхід дозволяє досягти зменшення споживання палива на рівні від 0,4…2,8% без суттєвого переобладнання конструкції двигуна.
653 _aдизельний двигун
653 _aводень
653 _aводневі добавки
653 _aспосіб подачі водню
700 _aШалапко, Д. О.
773 0 _x2664-262X
_tЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. Вип. 8/39. Ч. 1
_dКропивницький : ЦНТУ, 2023
_w6134
856 _uhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/15899
_yРепозитарій Центральноукраїнського національного технічного університету
942 _2udc
_n0
_cIR
999 _c6157
_d6157