000 03176nab a2200337 i 4500
001 6166
003 UA-KpCNTU
005 20250521132941.0
008 250521b un ||||| |||| 00| 0 ukr d
040 _cЦНТУ
_aUA-KpCNTU
041 _aukr
245 _aДослідження математичної моделі стійкості транспортного потоку на ділянках дорожньої мережі міста
_h[Текст]
_c / О. М. Горяїнов, А. С. Козенок, Н. Г. Бережна [та ін.]
250 _aЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки.
_bВип. 8(39). Ч. 1.
260 _c2023.
300 _aС. 183-195.
500 _aУ роботі наведено результати дослідження математичної моделі стійкості транспортного потоку на ділянках вулично-дорожньої мережі міста при зміні зовнішніх факторів. На підставі результатів моделювання запропоновано всі фактори, що впливають на стійкість транспортного потоку, розділити на три групи. Перша група факторів характеризує конструкцію транспортного засобу. Другу групу факторів названо факторами часу, які враховують: час реакції водія на зміну дорожньої ситуації; час на маневр, який може використовувати автомобіль у разі зміни дорожньої ситуації; сумарний час затримок під час руху за маршрутом. Третя група факторів враховує особливості побудови інфраструктури дорожнього середовища. На підставі результатів моделювання представлено рейтинг факторів, що впливають на величину запасу стійкості транспортного потоку.
653 _aтранспортний потік
653 _aмоделювання
653 _aмоделювання
653 _aдинамічна модель
700 _aГоряїнов, О. М.
700 _aКозенок, А. С.
700 _aБережна, Н. Г.
700 _aСисенко, І. І.
700 _aБабич, І. А.
700 _aВойтов, О. В.
773 0 _x2664-262X
_tЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. Вип. 8/39. Ч. 1
_dКропивницький : ЦНТУ, 2023
_w6134
856 _uhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/15886
_yРепозитарій Центральноукраїнського національного технічного університету
942 _2udc
_n0
_cIR
999 _c6166
_d6166