000 | 03176nab a2200337 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 6166 | ||
003 | UA-KpCNTU | ||
005 | 20250521132941.0 | ||
008 | 250521b un ||||| |||| 00| 0 ukr d | ||
040 |
_cЦНТУ _aUA-KpCNTU |
||
041 | _aukr | ||
245 |
_aДослідження математичної моделі стійкості транспортного потоку на ділянках дорожньої мережі міста _h[Текст] _c / О. М. Горяїнов, А. С. Козенок, Н. Г. Бережна [та ін.] |
||
250 |
_aЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. _bВип. 8(39). Ч. 1. |
||
260 | _c2023. | ||
300 | _aС. 183-195. | ||
500 | _aУ роботі наведено результати дослідження математичної моделі стійкості транспортного потоку на ділянках вулично-дорожньої мережі міста при зміні зовнішніх факторів. На підставі результатів моделювання запропоновано всі фактори, що впливають на стійкість транспортного потоку, розділити на три групи. Перша група факторів характеризує конструкцію транспортного засобу. Другу групу факторів названо факторами часу, які враховують: час реакції водія на зміну дорожньої ситуації; час на маневр, який може використовувати автомобіль у разі зміни дорожньої ситуації; сумарний час затримок під час руху за маршрутом. Третя група факторів враховує особливості побудови інфраструктури дорожнього середовища. На підставі результатів моделювання представлено рейтинг факторів, що впливають на величину запасу стійкості транспортного потоку. | ||
653 | _aтранспортний потік | ||
653 | _aмоделювання | ||
653 | _aмоделювання | ||
653 | _aдинамічна модель | ||
700 | _aГоряїнов, О. М. | ||
700 | _aКозенок, А. С. | ||
700 | _aБережна, Н. Г. | ||
700 | _aСисенко, І. І. | ||
700 | _aБабич, І. А. | ||
700 | _aВойтов, О. В. | ||
773 | 0 |
_x2664-262X _tЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. Вип. 8/39. Ч. 1 _dКропивницький : ЦНТУ, 2023 _w6134 |
|
856 |
_uhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/15886 _yРепозитарій Центральноукраїнського національного технічного університету |
||
942 |
_2udc _n0 _cIR |
||
999 |
_c6166 _d6166 |