000 03628nab a2200301 i 4500
001 6173
003 UA-KpCNTU
005 20250521134606.0
008 250521b un ||||| |||| 00| 0 ukr d
040 _cЦНТУ
_aUA-KpCNTU
041 _aukr
100 _aПашкевич, С. М.
245 _aОцінка пропускної спроможності міської дорожньої мережі з урахуванням пропозиції паркування
_h[Текст]
_c / С. М. Пашкевич, В. М. Никончук, М. Є. Кристопчук
250 _aЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки.
_bВип. 8(39). Ч. 1.
260 _c2023.
300 _aС. 201-212.
500 _aЩоб покращити оцінку пропускної спроможності мережі для певної міської дорожньої системи, передбачається, що в моделі оцінки пропускної здатності мережі слід враховувати вплив стратегій управління паркуванням у місцях призначення. У цьому дослідженні представлена розширена модель пропускної спроможності дорожньої мережі, яка враховує як кількість паркувальних місць, так і тарифи на паркування в кожній зоні руху. Модель пропускної здатності мережі сформульована як дворівнева проблема програмування з максимізацією загальної генерації поїздок на верхньому рівні та проблемою комбінованого розподілу поїздок і призначення трафіку (CTDTA) на нижньому рівні. Щоб обґрунтовано охарактеризувати вплив ціноутворення на паркування та затримки паркування через ефект заторів, у моделі CTDTA бере участь два класи попиту на подорожі. Надано ефективний і практичний алгоритм розв’язку дворівневої моделі потужності мережі. Чисельні експерименти показують переваги запропонованої моделі, а також демонструють вплив пропозиції та ціноутворення паркувальних місць на результати оцінки пропускної здатності дорожньої мережі.
653 _aпропускна здатність
653 _aтранспортна мережа
653 _aпарковка
653 _aпоказники міської маршрутної системи
700 _aНикончук, В. М.
700 _aКристопчук, М. Є.
773 0 _x2664-262X
_tЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. Вип. 8/39. Ч. 1
_dКропивницький : ЦНТУ, 2023
_w6134
856 _uhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/15884
_yРепозитарій Центральноукраїнського національного технічного університету
942 _2udc
_n0
_cIR
999 _c6173
_d6173