000 | 03301nab a2200337 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 6177 | ||
003 | UA-KpCNTU | ||
005 | 20250521135953.0 | ||
008 | 250521b un ||||| |||| 00| 0 ukr d | ||
040 |
_cЦНТУ _aUA-KpCNTU |
||
041 | _aukr | ||
245 |
_aПідвищення ефективності функціонування нерегульованого перехрестя з круговим рухом _h[Текст] _c / О. Л. Ляшук, М. Я. Сташків, О. П. Цьонь [та ін.] |
||
250 |
_aЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. _bВип. 8(39). Ч. 1. |
||
260 | _c2023. | ||
300 | _aС. 219-229. | ||
500 | _aПроведено аналіз і емпіричні дослідження умовних та безумовних параметрів моделі дорожнього руху на нерегульованому перехресті з круговим рухом міста Тернопіль. Перехрестя «Збаразьке кільце» у м. Тернопіль є нерегульованим перехрестям з круговою схемою руху і знаходиться на перетині проспекту Степана Бандери, вулиць 15 квітня, Т. Протасевича і Підволочиського шосе. Ця вулична розв’язка має особливість у тому, що проспект Степана Бандери є магістральною вулицею загальноміського значення. Зокрема, вулиці 15 квітня, Т. Протасевича та Підволочиське шосе належать до дороги, що об’їжджає місто Тернопіль. На цих вулицях здійснюється транзитний рух великотоннажного транспорту, що спрямований на міста Дубно – Львів, Івано-Франківськ, Чернівці – Хмельницький. Розглянуто різні варіанти організації руху на даному перехресті з метою знаходження найбільш оптимальних рішень для підвищення безпеки та ефективності руху. | ||
653 | _aтранспортний потік | ||
653 | _aнерегульоване перехрестя | ||
653 | _aсмуги руху | ||
653 | _aімітаційні моделі | ||
700 | _aЛяшук О. Л. | ||
700 | _aСташків, М. Я. | ||
700 | _aЦьонь, О. П. | ||
700 | _aРожко, Н. Я. | ||
700 | _aПлекан, У. М. | ||
700 | _aГевко, Б. Р. | ||
773 | 0 |
_x2664-262X _tЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. Вип. 8/39. Ч. 1 _dКропивницький : ЦНТУ, 2023 _w6134 |
|
856 |
_uhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/15882 _yРепозитарій Центральноукраїнського національного технічного університету |
||
942 |
_2udc _n0 _cIR |
||
999 |
_c6177 _d6177 |