000 03301nab a2200337 i 4500
001 6177
003 UA-KpCNTU
005 20250521135953.0
008 250521b un ||||| |||| 00| 0 ukr d
040 _cЦНТУ
_aUA-KpCNTU
041 _aukr
245 _aПідвищення ефективності функціонування нерегульованого перехрестя з круговим рухом
_h[Текст]
_c / О. Л. Ляшук, М. Я. Сташків, О. П. Цьонь [та ін.]
250 _aЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки.
_bВип. 8(39). Ч. 1.
260 _c2023.
300 _aС. 219-229.
500 _aПроведено аналіз і емпіричні дослідження умовних та безумовних параметрів моделі дорожнього руху на нерегульованому перехресті з круговим рухом міста Тернопіль. Перехрестя «Збаразьке кільце» у м. Тернопіль є нерегульованим перехрестям з круговою схемою руху і знаходиться на перетині проспекту Степана Бандери, вулиць 15 квітня, Т. Протасевича і Підволочиського шосе. Ця вулична розв’язка має особливість у тому, що проспект Степана Бандери є магістральною вулицею загальноміського значення. Зокрема, вулиці 15 квітня, Т. Протасевича та Підволочиське шосе належать до дороги, що об’їжджає місто Тернопіль. На цих вулицях здійснюється транзитний рух великотоннажного транспорту, що спрямований на міста Дубно – Львів, Івано-Франківськ, Чернівці – Хмельницький. Розглянуто різні варіанти організації руху на даному перехресті з метою знаходження найбільш оптимальних рішень для підвищення безпеки та ефективності руху.
653 _aтранспортний потік
653 _aнерегульоване перехрестя
653 _aсмуги руху
653 _aімітаційні моделі
700 _aЛяшук О. Л.
700 _aСташків, М. Я.
700 _aЦьонь, О. П.
700 _aРожко, Н. Я.
700 _aПлекан, У. М.
700 _aГевко, Б. Р.
773 0 _x2664-262X
_tЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. Вип. 8/39. Ч. 1
_dКропивницький : ЦНТУ, 2023
_w6134
856 _uhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/15882
_yРепозитарій Центральноукраїнського національного технічного університету
942 _2udc
_n0
_cIR
999 _c6177
_d6177