000 | 02286nam a2200253 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 77 | ||
003 | OSt | ||
005 | 20250127201808.0 | ||
008 | 240112s2023 unr ||f|||l000 |yukr d | ||
020 |
_a978-617-7519-52-1 _c280.00 грн. |
||
040 |
_bukr _cЦНТУ |
||
080 |
_a378+159.9(075.8) _a159.9(075.8) |
||
100 | 1 |
_aМельничук, Л. Б. _4авт. |
|
245 | 0 | 0 |
_aПедагогіка і психологія вищої школи : _bнавч. посіб. / _cЛ. Б. Мельничук, М. А. Шкабаріна |
260 |
_aЛьвiв : _bНовий Світ – 2000, _c2023 |
||
300 | _a266 с. | ||
500 | _aЗміст: Предмет і завдання педагогіки і психології вищої школи Психологічні особливості, типологія студентів. Діалектика становлення і розвитку студентського колективу Організація виховної роботи зі студентами у вищій школі Сучасна вища школа в освітній системі України Зміст, планування та організація навчального процесу у вищій школі Методи і засоби навчання у вищій школі Лекції як основна організаційна форма навчання Методичні основи викладання практичних, семінарських та лабораторних занять у вищій школі Організація самостійної роботи студентів Контроль у вищій школі Професійно-педагогічна культура викладача закладу вищої школи Розвиток педагогічної креативності як основа професійного та особистого зростання майбутнього викладача | ||
650 | 0 | 4 | _aВища освіта |
650 | 0 | 4 | _aПедагогіка |
650 | 0 | 4 | _aПсихологія |
700 | 1 |
_aШкабаріна, М. А. _4авт. |
|
942 |
_2udc _cBKS _h378+159.9(075.8) _iМ48 _n0 |
||
999 |
_c62 _d62 |