000 02898nab a2200313 i 4500
001 6264
003 UA-KpCNTU
005 20250527132256.0
008 250527b un ||||| |||| 00| 0 ukr d
040 _cЦНТУ
_aUA-KpCNTU
041 _aukr
245 _aПідвищення точності вимірювання силових параметрів при діагностуванні гальмівних систем автомобілів
_h[Текст]
_c / В. О. Дубовик, Ю. А. Невдаха, І. Ф. Василенко, Д. В. Богатирьов
250 _aКонструювання, виробництво та експлуатація сільськогосподарських машин
_bВип. 49.
260 _c2019.
300 _aС. 83-92.
500 _aСучасні стенди з біговими барабанами при контролі гальмівної системи автомобіля не завжди дають об'єктивну оцінку її технічного стану, з причини виникнення великих похибок вимірювання силових параметрів, що характеризують гальмівну ефективність і стійкість автомобіля при гальмуванні. Розробці динамічних моделей гальмівної системи автомобіля присвячена досить велика кількість досліджень. При цьому питання відносного розташування вісі автомобіля і стенду майже не розглядаються, а це приводе до зниження точності визначення гальмівних сил при діагностуванні. Цим пояснюється великі розбіжності значень гальмівних сил при випробуваннях в стендових і дорожніх умовах.
653 _aгальмівна система
653 _aгальмівний стенд
653 _aгальмівна сила
653 _aдинамічна модель
700 _aДубовик, В. О.
700 _aНевдаха, Ю. А.
700 _aВасиленко, І. Ф.
700 _aБогатирьов, Д. В.
773 0 _w6215
_tКонструювання, виробництво та експлуатація сільськогосподарських машин. Вип. 49
_dКропивницький : ЦНТУ, 2019.
_x2414-3820
856 _uhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/9391
_yРепозитарій Центральноукраїнського національного технічного університету
942 _2udc
_cIR
_n0
999 _c6264
_d6264