000 04692nam a2200253 i 4500
001 691
003 OSt
005 20250317094841.0
008 250226s2023 unr||||||f|||l0|0 ||ukr d
020 _a978-611-01-2896-4
_c360.00 грн.
040 _bukr
_cЦНТУ
080 _a339.138:658.6(076.5)
100 1 _aБіловодська, О. А.
245 0 0 _aМаркетингова товарна політика : практикум :
_bнавч. посіб. /
_cО. А. Біловодська, В. В. Журило ; КНУ імені Тараса Шевченка
260 _aКиїв :
_bЦУЛ,
_c20223
300 _a236 с.
500 _aЗміст: Передмова 1. Зміст навчального матеріалу "Маркетингова товарна політика" 2. Аналітичні та розрахункові завдання 2.1. Товарна номенклатура та її характеристика 2.2. Оцінювання якості товарів 2.3. Оцінювання конкурентоспроможності товарів 2.4. Оцінювання відповідності товару інтересам економічних контрагентів 2.5. Вибір цільового сегменту ринку 2.6. Аналіз товарної номенклатурної політики підприємства і розроблення заходів щодо підвищення її ефективності 2.7. Аналіз бізнес-портфеля в управлінні товарною номенклатурою (товарним асортиментом) 2.8. Вибір рішень щодо модифікації товарної номенклатури в умовах неповної визначеності 2.9. Аналіз ризику виведення нового товару на ринок 2.10. Генерація ідей інновацій та їх попереднє оцінювання. Перевірка та об'єктивне оцінювання задуму нового товару 2.11. Штрихове кодування у маркуванні товарів 2.12. Оцінювання упаковки товару 3. Аналітичне завдання для групового обговорювання 4. Кейси 5. Завдання для розроблення та доповнення схем 6. Завдання інтерпретації графічних зображень 7. Тести 8. Кросворди 9. Категоріальний апарат 10. Контрольні питання 10.1. Перелік питань для підготовки до іспиту 10.2 Питання для обговорення 11. Список використаних і рекомендованих джерел Анотація: У посібнику систематизовано навчальний матеріал для практичного опанування дисципліни "Маркетингова товарна політика". Подано зміст теоретичного матеріалу за темами, практичні завдання та приклади розв'язання, аналітичні завдання для групового обговорення, кейси, завдання для розроблення та доповнення схем, інтерпретації графічних зображень, тести та кросворди. Для більш ґрунтовного опанування курсу викладено категоріальний апарат, який охоплює всі теми теоретичного матеріалу, сформовано перелік контрольних питань. Для викладачів, здобувачів вищої освіти, маркетологів, представників бізнесу, а також абітурієнтів, що вступають в магістратуру на спеціальність "Маркетинг" галузі знань 07 "Управління та адміністрування"
650 _aМаркетингова товарна політика
700 1 _aЖурило, В. В.
710 2 _aКиївський національний університет імені Тараса Шевченка
852 _h339.138:658.6(076.5)
_iБ61
942 _2udc
_cBKS
_h339.138:658.6(076.5)
_iБ61
_n0
999 _c691
_d691