000 | 02735nab a2200313 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 7061 | ||
003 | UA-KpCNTU | ||
005 | 20250612104609.0 | ||
008 | 250612b un ||||| |||| 00| 0 ukr d | ||
040 |
_cЦНТУ _aUA-KpCNTU |
||
041 | _aukr | ||
245 |
_aЗалежність структури електродугових покриттів від параметрів напилення деталей транспортної техніки _h[Текст] _c / М. М. Студент, С. І. Маркович, Х. Р. Задорожна, В. М. Гвоздецький |
||
250 |
_aЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. _bВип. 8(39). Ч. 2. |
||
260 | _c2023. | ||
300 | _aС. 35-40. | ||
500 | _aДосліджено умови плавлення та структуру покриттів, напилених методом електродугового напилення залежно від тиску повітряного струменю. Показано, що збільшення тиску металоповітряного потоку від 0,6 до 1,2 МПа підвищує швидкість струменю від 300 до 600 м/с, при цьому дисперговані краплини досягають швидкості від 120 до 220 м/с. Відповідно це викликає зменшення товщини ламелей електродугового покриття, а також сприяє формуванню підвищеної кількості оксидної фази на поверхні ламелей. Це збільшує мікротвердість покриття із У8 із 350-400 HV за тиску 0,6 МПа. до 450...500 HV за тиску 1,2 МПа. Мікротвердість покриттів із 90Х17Р3ГС зростає від 600 до 740 HV. | ||
653 | _aструктура | ||
653 | _aнапилення | ||
653 | _aсопло Лаваля | ||
653 | _aшвидкість струменю | ||
700 | _aСтудент, М. М. | ||
700 | _aМаркович, С. І. | ||
700 | _aЗадорожна, Х. Р. | ||
700 | _aГвоздецький, В. М. | ||
773 | 0 |
_tЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. Вип. 8/39. Ч. 2 _w6235 _dКропивницький : ЦНТУ, 2023 _x2664-262X |
|
856 |
_uhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/16041 _yРепозитарій Центральноукраїнського національного технічного університету |
||
942 |
_2udc _cIR _n0 |
||
999 |
_c7061 _d7061 |