000 02735nab a2200313 i 4500
001 7061
003 UA-KpCNTU
005 20250612104609.0
008 250612b un ||||| |||| 00| 0 ukr d
040 _cЦНТУ
_aUA-KpCNTU
041 _aukr
245 _aЗалежність структури електродугових покриттів від параметрів напилення деталей транспортної техніки
_h[Текст]
_c / М. М. Студент, С. І. Маркович, Х. Р. Задорожна, В. М. Гвоздецький
250 _aЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки.
_bВип. 8(39). Ч. 2.
260 _c2023.
300 _aС. 35-40.
500 _aДосліджено умови плавлення та структуру покриттів, напилених методом електродугового напилення залежно від тиску повітряного струменю. Показано, що збільшення тиску металоповітряного потоку від 0,6 до 1,2 МПа підвищує швидкість струменю від 300 до 600 м/с, при цьому дисперговані краплини досягають швидкості від 120 до 220 м/с. Відповідно це викликає зменшення товщини ламелей електродугового покриття, а також сприяє формуванню підвищеної кількості оксидної фази на поверхні ламелей. Це збільшує мікротвердість покриття із У8 із 350-400 HV за тиску 0,6 МПа. до 450...500 HV за тиску 1,2 МПа. Мікротвердість покриттів із 90Х17Р3ГС зростає від 600 до 740 HV.
653 _aструктура
653 _aнапилення
653 _aсопло Лаваля
653 _aшвидкість струменю
700 _aСтудент, М. М.
700 _aМаркович, С. І.
700 _aЗадорожна, Х. Р.
700 _aГвоздецький, В. М.
773 0 _tЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. Вип. 8/39. Ч. 2
_w6235
_dКропивницький : ЦНТУ, 2023
_x2664-262X
856 _uhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/16041
_yРепозитарій Центральноукраїнського національного технічного університету
942 _2udc
_cIR
_n0
999 _c7061
_d7061