000 03213 a2200265 4500
001 711
003 OSt
005 20250310103036.0
008 250227b un ||||f |||| 00| 0 ukr d
040 _cЦНТУ
041 _aukr
100 _aХачатурян О. С.
245 _aОцінювання якості надання автотранспортних послуг
_h[Текст]
_c / О. С. Хачатурян, С. Л. Хачатурян
300 _aС. 264–272.
490 _aЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки
_vВип. 4(35)
500 _aВсе більшого поширення та розвитку останнім часом набуває сфера надання автотранспортних послуг. Постійно збільшується число підприємств і одноосібних перевізників на ринку автотранспортних послуг. Разом з цим зростає й рівень конкуренції між надавачами автотранспортних послуг, що викликає необхідність підвищення якості надання автотранспортних послуг. Адже високий рівень якості дозволяє займати провідне положення у даному секторі економіки. Нагальною є необхідність проведення оцінювання якості надання автотранспортних послуг, причому актуальним є оцінювання якості їх з позицій споживачів цих послуг. У ході дослідження встановлено як групові, так і одиничні показники оцінювання якості. Аналіз існуючих показників виявив оцінювання якості послуг з урахуванням, у першу чергу, інтересів суспільства в цілому. Визначено основні базові положення, спираючись на котрі, може бути вдосконалена сукупність методичних підходів до оцінювання якості автотранспортних послуг. Встановлено рівні оцінювання автотранспортних послуг і їх зміст.
653 _aавтотранспортна послуга
653 _aякість
653 _aавтотранспортний сервіс
700 _aХачатурян С. Л.
773 0 _w687
_dКропивницький ЦНТУ 2021
_x2664-262X
_tЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. Вип. 4(35)
856 _uhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11409
_yРепозитарій Центральноукраїнського національного технічного університету
942 _2ddc
_cIR
_n0
999 _c711
_d711