000 02370nab a2200313 i 4500
001 7867
003 UA-KpCNTU
005 20250619120839.0
008 250619b un ||||| |||| 00| 0 ukr d
040 _cЦНТУ
_aUA-KpCNTU
041 _aukr
245 _aАдаптивне управління українського ритейлу до реалій споживача
_h[Текст]
_c / Р. І. Жовновач, В. П. Нідзельський, В. Г. Тарасов, І. С. Вірієнко
250 _aЦентральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки.
_bВип. 9(42).
260 _c2023.
300 _aС. 108-116.
500 _aСтаття присвячена проблемі адаптивного управління українського ритейлу до реалій споживачів в умовах воєнного стану. Досліджено стан та виокремлено основні виклики, з якими зіткнувся український ритейл за складних умов російсько-української війни, серед яких: економічна нестабільність, втрата частини торговельних підприємств, обмеження фінансових ресурсів, руйнація інфраструктури, скорочення товарного асортименту торгівельних мереж, зміна рельєфу ритейлу, брак персоналу, зміна споживчих пріоритетів.
650 _aритейл
650 _aспоживач
650 _aадаптивне управління
650 _aросійсько-українська війна
700 _aЖовновач, Р. І.
700 _aНідзельський, В. П.
700 _aТарасов, В. Г.
700 _aВірієнко, І. С.
773 0 _tЦентральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки. Вип. 9/42
_dКропивницький : ЦНТУ, 2023.
_w5918
_x2663-1636
856 _uhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/14064
_yРепозитарій ЦНТУ
942 _2udc
_cIR
_n0
999 _c7867
_d7867