000 03275nab a2200289 i 4500
001 7875
003 UA-KpCNTU
005 20250619125107.0
008 250619b un ||||| |||| 00| 0 ukr d
040 _cЦНТУ
_aUA-KpCNTU
041 _aukr
100 _aГрінка, Т. І.
245 _aНові стратегії менеджменту при цифровій трансформації бізнесу в Україні
_h[Текст]
_c / Т. І. Грінка, Т. А. Немченко
250 _aЦентральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки.
_bВип. 9(42).
260 _c2023.
300 _aС. 49-57.
500 _aОбґрунтовано значення та роль цифрової трансформації бізнесу та необхідність переорієнтації відповідних систем управління на нові стратегічні орієнтири. Окреслено характер обґрунтованих цифрових змін, які супроводжують економічну діяльність суб’єктів ведення бізнесу. Проведено деталізований критичний аналіз основних стратегічних помилок на шляху до цифрової трансформації бізнесу в Україні: ігнорування дуальності діджиталізації, непріоритетність інвестування у цифрову трансформацію бізнесу, недооцінка клієнтського досвіду, фрагментарність та неувага до вимог сучасності. Підкреслено, що стратегія менеджменту в цифровій трансформації враховує використання цифрових інструментів, даних, аналітики та інших цифрових технологій для покращення бізнеспроцесів, взаємодії з клієнтами, розвитку нових продуктів та послуг, оптимізації робочих процесів та забезпечення конкурентної переваги на ринку. Наведена інформація про стан використання інформаційно-комунікаційних технологій на підприємствах України за останні п’ять років.
650 _aнові стратегії менеджменту
650 _aцифрова трансформація бізнесу
650 _aстратегічні помилки
650 _aцифрові технології
700 _aНемченко, Т. А.
773 0 _tЦентральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки. Вип. 9/42
_dКропивницький : ЦНТУ, 2023.
_w5918
_x2663-1636
856 _uhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/14025
_yРепозитарій ЦНТУ
942 _2udc
_cIR
_n0
999 _c7875
_d7875