000 02764nab a2200277 i 4500
001 7886
003 UA-KpCNTU
005 20250619173206.0
008 250619b unr||||| |||| 00| 0 ukr d
040 _cЦНТУ
_aUA-KpCNTU
041 _aukr
100 _aТруніна, І. М.
245 _aСтратегія економічного розвитку малих підприємств
_h[Текст]
_c / І. М. Труніна, К. А. Пряхіна
260 _c2022.
300 _aС. 234-244.
500 _aУ статті визначено, що малі підприємства є важливою рушійною силою розвитку економіки. Це доводить частка таких підприємств у загальній кількості підприємств України, а саме 95,2 %. Проте аналіз вітчизняних та міжнародних досліджень за даною тематикою доводить необхідність розробки такими підприємствами стратегії розвитку та зростання. Визначено теоретичні поняття: стратегічний менеджмент, стратегія малого бізнесу та суб’єкти малого бізнесу. Досліджено нормативні документи України, які регулюють діяльність малих підприємств, а саме Законом України «Про розвиток та державну підтримку малого і середнього підприємництва в Україні», Господарським кодексом України, Стратегією розвитку малих та середніх підприємств. Проаналізовано показники діяльності суб’єктів малого підприємництва в Україні протягом 2016-2020 рр. та визначено їх кількість за видами економічної діяльності.
650 _aстратегія
650 _aконкурентний розвиток
650 _aмалі підприємства
650 _aсуб’єкти малого підприємництва
700 _aПряхіна, К. А.
773 0 _dКропивницький : ЦНТУ, 2022.
_tЦентральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки. 8/41
_x2663-1636
_w7881
856 _uhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/13413
_yРепозитарій ЦНТУ
942 _2udc
_cIR
_n0
999 _c7886
_d7886