000 05980nam a2200289 i 4500
001 7928
003 UA-KpCNTU
005 20250623142158.0
008 250623s2021 unr||||||f|||l000 ||ukr d
020 _a966-351-121-4
_c160.00 грн.
040 _bukr
_cЦНТУ
041 _aukr
080 _a330.341.1(075.8)
100 1 _aЩербань, В. М.
245 0 0 _aТоварна інноваційна політика
_b: навч. посіб.
_c/ В. М. Щербань, Л. Д. Козубенко
260 _aКиїв:
_bКондор,
_c2021
300 _a396 с.
500 _aЗміст Передмова Розділ 1. Теоретичні основи інноваційної діяльності 1.1. Товар як об'єкт інноваційної діяльності 1.2. Ознаки та властивості інновації 1.3. Аналіз процесів розробки нових товарів Розділ 2. Аналіз споживчого ринку 2.1. Основні фактори та критерії маркетингового середовища 2.2. Позиціювання інноваційного проекту 2.3. Оцінка масштабу і потенціалу цільового ринку 2.4. Кон'юнктурний аналіз споживчого ринку Розділ 3. Аналіз методів формування ідей нового продукту 3.1. Визначення та оцінка джерел інноваційної інформації 3.2. Характеристика методів генерування ідей 3.3. Оцінка відповідності ідей вимогам нормативних документів Розділ 4. Аналіз методів оцінки ідей нового продукту 4.1. Аналіз можливостей фірми для реалізації ідеї 4.2. Модель оцінки комерційних характеристик нового продукту 4.3. Методика перевірки концептуальної ідеї нового продукту Розділ 5. Аналіз методів оцінки комерційних перспектив нового продукту 5.1. Оцінка перспектив збуту нового продукту 5.2. Аналіз можливостей виробництва нового продукту 5.3. Тестування нового продукту Розділ 6. Планування інноваційної діяльності 6.1. Стратегічне та оперативне планування 6.2. Планування матеріально-технічного забезпечення 6.3. Оцінка конкурентоспроможності нового товару Розділ 7. Інженерне забезпечення інноваційної діяльності 7.1. Система забезпечення процесу управління якістю 7.2. Технологічне забезпечення інноваційної діяльності 7.3. Конструкторське забезпечення інноваційної діяльності Розділ 8. Маркетингові принципи управління інноваційною діяльністю 8.1. Суть і система маркетингового управління інноваційною діяльністю 8.2. Процес маркетингового стратегічного планування 8.3. Процес маркетингового тактичного планування Література Анотація: Навчальний посібник розроблений відповідно до програми курсу «Товарна інноваційна політика», який викладається студентам спеціальностей 7.050108 та 8.050108 «Маркетинг». Зазначений курс є логічним продовженням таких дисциплін як «Товарознавство», «Маркетинг», «Маркетингові дослідження», «Інноваційний менеджмент», «Промисловий маркетинг». У посібнику подано основні методичні положення товарної інноваційної політики, показано необхідність застосування маркетингових, конструкторських та технологічних інструментів та прийомів у створенні конкурентоспроможних видів товарів. Навчальний посібник призначений для формування у студенті, аспірантів та фахівців підприємств вміння знаходити нові ідеї та розробити нові товари, що будуть мати успіх у споживача. Може бути корисним для інженерів, бізнесменів, підприємців-практиків та всіх, хто цікавиться проблемами та методиками створення нової продукції. Рекомендовано М-вом освіти і науки України
650 0 4 _aІнноваційна політика
650 0 4 _aІнноваційна діяльність
650 0 4 _aТоварна політика
653 _aновий продукт
700 1 _aКозубенко, Л. Д.
852 _h330.341.1(075.8)
_iЩ61
942 _2udc
_cBKS
_h330.341.1(075.8)
_iЩ61
_n0
999 _c7928
_d7928