000 04131nab a2200289 i 4500
001 7931
003 UA-KpCNTU
005 20250623150441.0
008 250623b unr||||| |||| 00| 0 ukr d
040 _cЦНТУ
_aUA-KpCNTU
041 _aukr
100 _aКоваль, Л. А.
245 _aРеклама та її інноваційний розвиток з позицій маркетингового менеджменту
_h[Текст]
_c / Л. А. Коваль, Р. І. Жовновач, С. А. Романчук
260 _c2022.
300 _aС. 129-139.
500 _aНа основі аналізу теоретичних джерел розкрито призначення та сутність реклами, її принципи, види реклами. Обґрунтовано роль реклами в реалізації актуальних завдань маркетингового менеджменту. На основі узагальнення наукової думки визначено сутність маркетингового менеджменту. Висвітлено об’єктивність появи та розвитку реклами, а також специфічні особливості розвитку реклами в Україні. Обґрунтовано потребу інноваційного розвитку реклами у XXI столітті. Розкрито сутність термінів «маркетингові інновації», « інноваційний розвиток реклами з позицій маркетингового менеджменту», що полягає передусім у розробці та впровадженні маркетингових інновацій в рекламній діяльності, підпорядкованій цілям та завданням маркетингового менеджменту. Розроблено авторську версію систематизації чинників, які впливають на інноваційний розвиток реклами в системі маркетингового менеджменту. Запропонована схема містить систематизацію чинників впливу на розвиток реклами за низкою ознак: за рівнем впливу (мего-, макро-, мезо-, мікроекономічні чинники); за силою впливу (чинники інтенсивної, помірної, слабкої дії); за характером прояву (чинники прямого і непрямого впливу); за обсягами охоплення споживачів (чинники масштабного, поширеного, обмеженого та вибіркового впливу); за наслідками впливу (чинники негативного і позитивного впливу). За ознакою змістовності чинники, що впливають на інноваційний розвиток реклами, запропоновано об’єднати у такі групи: ринкові, наукові та освітні, економічні, соціальні та демографічні, політичні, організаційні, інноваційні, психологічні, культурні та екологічні.
650 _aмаркетинговий менеджмент
650 _aреклама
650 _aпринципи
650 _aфункції
700 _aЖовновач, Р. І.
700 _aРоманчук, С. А.
773 0 _dКропивницький : ЦНТУ, 2022.
_tЦентральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки. 8/41
_x2663-1636
_w7881
856 _uhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/13403
_yРепозитарій ЦНТУ
942 _2udc
_cIR
_n0
999 _c7931
_d7931