000 03414nab a2200265 i 4500
001 7953
003 UA-KpCNTU
005 20250627103849.0
008 250627b unr||||| |||| 00| 0 ukr d
040 _cЦНТУ
_aUA-KpCNTU
041 _aukr
100 _aЖурило, І. В.
245 _aСтратегічне управління конкурентоспроможністю підприємства електромонтажних послуг
_h[Текст]
_c / І. В. Журило, Ю. А. Хіміч
260 _c2022.
300 _aС. 113-128.
500 _aСтаттю присвячено дослідженню понятійного апарату конкурентоспроможності підприємства, узагальненню теоретико- методологічних основ управління конкурентоспроможністю суб‘єкта господарювання, а також розробці практичних рекомендацій щодо формування ефективної системи стратегічного управління конкурентоспроможністю підприємства електромонтажних послуг. На основі складеного переліку змістовних характеристик поняття «конкурентоспроможність підприємства» запропоноване визначення даної категорії, яке повинно лягти в основу створення ефективної системи управління конкурентоспроможністю електромонтажного підприємства (ЕМП). Досліджено кон‘юнктуру ринку електромонтажних послуг м. Кропивницький та Кіровоградської області. Виділено перелік конкурентних переваг, характерних на даний момент часу для найбільш успішних компаній досліджуваного регіону та визначено фактори їх конкурентного успіху. Запропоновано алгоритми оцінки конкурентоспроможності ЕМП та його послуг, які дозволять своєчасно виявити та заздалегідь подолати недоліки у виробничій і фінансовій діяльності підприємства; запобігти виникненню загрози банкрутства та укріпити конкурентні позиції підприємства на ринку.
650 _aконкурентоспроможність послуг
650 _aконкурентоспроможність підприємства
650 _aконкурентні переваги
700 _aХіміч, Ю. А.
773 0 _dКропивницький : ЦНТУ, 2022.
_tЦентральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки. 8/41
_x2663-1636
_w7881
856 _uhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/13402
_yРепозитарій ЦНТУ
942 _2udc
_cIR
_n0
999 _c7953
_d7953