000 03645nab a2200277 i 4500
001 7973
003 UA-KpCNTU
005 20250627132838.0
008 250627b unr||||| |||| 00| 0 ukr d
040 _cЦНТУ
_aUA-KpCNTU
041 _aukr
100 _aНіколаєв, І. В.
245 _aІнформаційні послуги електронних торговельних майданчиків у маркетинговій діяльності
_h[Текст]
_c / І. В. Ніколаєв, М. М. Загреба, В. А. Вишневська
260 _c2022.
300 _aС. 56-68.
500 _aМаркетингова діяльність може бути представлена послідовністю певних кроків на ринку, що їх має зробити виробник на шляху до споживача. Реалізація цих кроків зазнала докорінних змін завдяки появі мережі Інтернет та електронної комерції. Ринок електронної комерції у світі та Україні, зокрема, активно розвивається та зростає. Бізнес почав переходити в онлайн і на сьогоднішній день покупки в Інтернеті стали дуже поширеними. З розвитком електронної комерції, ринок роздрібної торгівлі зазнав відчутних змін, спостерігається активне зростання онлайн-торгівлі. Якщо раніше основними гравцями були Інтернет-магазини, то сьогодні лідерство забирають собі електронні торговельні майданчики – маркетплейси. В умовах стрімкого розвитку електронної комерції, активного зростання онлайн-торгівлі та появи численних торговельних майданчиків, ефективність маркетингової діяльності напряму залежить від різноманіття та якості інформаційних послуг, що надаються маркетплейсами. У статті вивчено ринок електронних торговельних майданчиків України та проведено їх порівняльний аналіз за чотирма напрямами. Загальний, технічний, комунікативний та маркетинговий аналіз дозволили виявити основні інформаційні послуги маркетплейсів, що надаються у сфері маркетингової діяльності, а також їх переваги та недоліки.
650 _aінформаційні послуги
650 _aторговельні майданчики
650 _aмаркетингова діяльність
700 _aЗагреба, М. М.
700 _aВишневська, В. А.
773 0 _dКропивницький : ЦНТУ, 2022.
_tЦентральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки. 8/41
_x2663-1636
_w7881
856 _uhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/13397
_yРепозитарій ЦНТУ
942 _2udc
_cIR
_n0
999 _c7973
_d7973