000 | 02707nab a2200289 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 7986 | ||
003 | UA-KpCNTU | ||
005 | 20250701111341.0 | ||
008 | 250701b un ||||| |||| 00| 0 ukr d | ||
040 |
_cЦНТУ _aUA-KpCNTU |
||
041 | _aukr | ||
100 | _aІванкова, О. В. | ||
245 |
_aДослідження відновлення корпусних деталей автомобільних двигунів методом електродугової металізації _h[Текст] _c / О. В. Іванкова, О. А. Бурлака |
||
250 |
_aЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. _bВип. 9(40). Ч. 1. |
||
260 | _c2024. | ||
300 | _aС. 127-134. | ||
500 | _aПроведено оцінку повторюваності дефектів блоків циліндрів вантажних автомобілів, для чого проаналізована вибірка з 20 автомобілів. Встановлено які дефекти чинять найбільший вплив на ресурс блок-картера. Було визначено число дефектів блоків автомобільних двигунів, які можливо відновити електродуговою металізацією, воно склало 35,75%. Проведені лабораторні експерименти з нанесення електрометалізційного покриття на зразки з високоміцного чавуну. Підготовча обробка досліджуваних зразків полягала в дробоструминній обробці механічною сумішшю чавунного дробу і кварцового піску під тиском 0,50,05 МПа з дистанцією 130-150 мм. Досліди по напиленню зразків були проведені відомими порошковими дротами ПГ-СР4 та ПГ-СР4+3%А1 діаметром 2,0 мм. | ||
650 | _aавтомобіль | ||
650 | _aблок циліндрів | ||
650 | _aелектродугова металізація | ||
650 | _aміцність зчеплення | ||
700 | _aБурлака, О. А. | ||
773 | 0 |
_dКропивницький : ЦНТУ, 2024 _w7919 _x2664-262X _tЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. Вип. 9/40. Ч. 1 |
|
856 |
_uhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/16094 _yРепозитарій ЦНТУ |
||
942 |
_2udc _cIR _n0 |
||
999 |
_c7986 _d7986 |