000 02707nab a2200289 i 4500
001 7986
003 UA-KpCNTU
005 20250701111341.0
008 250701b un ||||| |||| 00| 0 ukr d
040 _cЦНТУ
_aUA-KpCNTU
041 _aukr
100 _aІванкова, О. В.
245 _aДослідження відновлення корпусних деталей автомобільних двигунів методом електродугової металізації
_h[Текст]
_c / О. В. Іванкова, О. А. Бурлака
250 _aЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки.
_bВип. 9(40). Ч. 1.
260 _c2024.
300 _aС. 127-134.
500 _aПроведено оцінку повторюваності дефектів блоків циліндрів вантажних автомобілів, для чого проаналізована вибірка з 20 автомобілів. Встановлено які дефекти чинять найбільший вплив на ресурс блок-картера. Було визначено число дефектів блоків автомобільних двигунів, які можливо відновити електродуговою металізацією, воно склало 35,75%. Проведені лабораторні експерименти з нанесення електрометалізційного покриття на зразки з високоміцного чавуну. Підготовча обробка досліджуваних зразків полягала в дробоструминній обробці механічною сумішшю чавунного дробу і кварцового піску під тиском 0,50,05 МПа з дистанцією 130-150 мм. Досліди по напиленню зразків були проведені відомими порошковими дротами ПГ-СР4 та ПГ-СР4+3%А1 діаметром 2,0 мм.
650 _aавтомобіль
650 _aблок циліндрів
650 _aелектродугова металізація
650 _aміцність зчеплення
700 _aБурлака, О. А.
773 0 _dКропивницький : ЦНТУ, 2024
_w7919
_x2664-262X
_tЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. Вип. 9/40. Ч. 1
856 _uhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/16094
_yРепозитарій ЦНТУ
942 _2udc
_cIR
_n0
999 _c7986
_d7986