000 02256nab a2200289 i 4500
001 7991
003 UA-KpCNTU
005 20250701131718.0
008 250701b unr||||| |||| 00| 0 ukr d
040 _cЦНТУ
_aUA-KpCNTU
041 _aukr
100 _aКоваль, Л. А.
245 _aРекламний менеджмент в Україні та механізм його розвитку в контексті діджиталізації економіки
_h[Текст]
_c / Л. А. Коваль, С. А. Романчук, С. В. Бойко
260 _c2022.
300 _aС. 28-38.
500 _aРозкрито теоретичну сутність реклами і рекламного менеджменту на основі вивчення та узагальнення наукової думки. Обґрунтовано об’єктивний характер розвитку рекламного менеджменту в сучасній ринковій економіці та якісних змін під впливом діджиталізації економіки, глобальних інноваційних процесів. Визначено чотири етапи у розвитку рекламного менеджменту, які тісно пов’язані як з появою наукових знань про торгівлю, рекламу, маркетинг, так і зі становленням маркетингового менеджменту. Розкрито взаємозв’язок рекламного і маркетингового менеджменту.
650 _aреклама
650 _aрекламний менеджмент
650 _aмаркетинговий менеджмент
650 _aцілі
700 _aРоманчук, С. А
700 _aБойко, С. В.
773 0 _dКропивницький : ЦНТУ, 2022.
_tЦентральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки. 8/41
_x2663-1636
_w7881
856 _uhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/13307
_yРепозитарій ЦНТУ
942 _2udc
_cIR
_n0
999 _c7991
_d7991