000 02684nab a2200337 i 4500
001 7996
003 UA-KpCNTU
005 20250701140829.0
008 250701b un ||||| |||| 00| 0 ukr d
040 _cЦНТУ
_aUA-KpCNTU
041 _aukr
245 _aМетодика розрахунку основних характеристик підшипників ковзання систем і агрегатів автомобілів та аналізу їх трибологічної ефективності
_h[Текст]
_c / В. В. Аулін, О. В. Кузик, А. Б. Гупка [та ін.]
250 _aЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки.
_bВип. 9(40). Ч. 1.
260 _c2024.
300 _aС. 151-164.
500 _aЗапропоновано методику розрахунку основних характеристик підшипників ковзання систем і агрегатів автомобілів. Зазначений методичний підхід є важливим при оцінці показників трибологічної ефективності спряжень деталей, вузлів, систем і агрегатів та експлуатаційної надійності автомобілів в цілому. Модель спрацювання підшипника дає можливість сформувати заходи щодо підвищення трибологічної ефективності спряжень деталей та рівня експлуатаційної надійності вузлів, систем і агрегатів і автомобілів в цілому. Крім цього параметри моделі спрацювання реагують і на режими тертя.
650 _aпідшипник ковзання
650 _aхарактеристика
650 _aтрибологічна ефективність
650 _aмодель спрацювання
700 _aАулін, В. В.
700 _aКузик, О. В.
700 _aЛисенко, С. В.
700 _aГупка, А. Б.
700 _aГриньків, А. В.
700 _aЖилова, І. В.
773 0 _dКропивницький : ЦНТУ, 2024
_w7919
_x2664-262X
_tЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. Вип. 9/40. Ч. 1
856 _uhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/16091
_yРепозитарій ЦНТУ
942 _2udc
_cIR
_n0
999 _c7996
_d7996