000 | 03100nab a2200337 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 7998 | ||
003 | UA-KpCNTU | ||
005 | 20250701142144.0 | ||
008 | 250701b un ||||| |||| 00| 0 ukr d | ||
040 |
_cЦНТУ _aUA-KpCNTU |
||
041 | _aukr | ||
245 |
_aПрогнозування завантаженості вулиць великих міст з урахуванням коливань щільності та швидкості руху транспортних потоків _h[Текст] _c / В. А. Войтов, Н. Г. Бережна, І. І. Сисенко [ та ін.] |
||
250 |
_aЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. _bВип. 9(40). Ч. 1. |
||
260 | _c2024. | ||
300 | _aС. 165-177. | ||
500 | _aУ роботі розроблено методичний підхід прогнозування завантаженості вулиць великих міст з урахуванням коливань щільності транспортних потоків та швидкості руху автомобілів, які пов’язані з «годинами пік». Методичний підхід, на відміну від раніше відомих, доповнює відомий критерій робастності, розроблений авторами у попередніх публікаціях, що дозволяє підвищити точність прогнозування виникнення заторів. Запропоновано функції зміни щільності транспортного потоку та швидкості руху транспортних засобів у транспортному потоці, що змінюються у часі. Крім реального часу функції містять змінні параметри у вигляді амплітуди коливань та періоду коливань. Це дозволяє зробити адаптацію моделі прогнозування до реальної дорожньої мережі з урахуванням періоду завантаженості мережі та інфраструктури доріг. | ||
650 | _aтранспортний потік | ||
650 | _aпрогнозування | ||
650 | _aдинамічна модель | ||
650 | _aщільність транспортного потоку | ||
700 | _aВойтов, В. А. | ||
700 | _aБережна, Н. Г. | ||
700 | _aСисенко, І. І. | ||
700 | _aВойтов, А. В. | ||
700 | _aКривенко, Л. Ф. | ||
700 | _aКозенок, А. С. | ||
773 | 0 |
_dКропивницький : ЦНТУ, 2024 _w7919 _x2664-262X _tЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. Вип. 9/40. Ч. 1 |
|
856 |
_uhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/16090 _yРепозитарій ЦНТУ |
||
942 |
_2udc _cIR _n0 |
||
999 |
_c7998 _d7998 |