000 03100nab a2200337 i 4500
001 7998
003 UA-KpCNTU
005 20250701142144.0
008 250701b un ||||| |||| 00| 0 ukr d
040 _cЦНТУ
_aUA-KpCNTU
041 _aukr
245 _aПрогнозування завантаженості вулиць великих міст з урахуванням коливань щільності та швидкості руху транспортних потоків
_h[Текст]
_c / В. А. Войтов, Н. Г. Бережна, І. І. Сисенко [ та ін.]
250 _aЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки.
_bВип. 9(40). Ч. 1.
260 _c2024.
300 _aС. 165-177.
500 _aУ роботі розроблено методичний підхід прогнозування завантаженості вулиць великих міст з урахуванням коливань щільності транспортних потоків та швидкості руху автомобілів, які пов’язані з «годинами пік». Методичний підхід, на відміну від раніше відомих, доповнює відомий критерій робастності, розроблений авторами у попередніх публікаціях, що дозволяє підвищити точність прогнозування виникнення заторів. Запропоновано функції зміни щільності транспортного потоку та швидкості руху транспортних засобів у транспортному потоці, що змінюються у часі. Крім реального часу функції містять змінні параметри у вигляді амплітуди коливань та періоду коливань. Це дозволяє зробити адаптацію моделі прогнозування до реальної дорожньої мережі з урахуванням періоду завантаженості мережі та інфраструктури доріг.
650 _aтранспортний потік
650 _aпрогнозування
650 _aдинамічна модель
650 _aщільність транспортного потоку
700 _aВойтов, В. А.
700 _aБережна, Н. Г.
700 _aСисенко, І. І.
700 _aВойтов, А. В.
700 _aКривенко, Л. Ф.
700 _aКозенок, А. С.
773 0 _dКропивницький : ЦНТУ, 2024
_w7919
_x2664-262X
_tЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. Вип. 9/40. Ч. 1
856 _uhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/16090
_yРепозитарій ЦНТУ
942 _2udc
_cIR
_n0
999 _c7998
_d7998