000 | 02853nab a2200301 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 8001 | ||
003 | UA-KpCNTU | ||
005 | 20250701144347.0 | ||
008 | 250701b un ||||| |||| 00| 0 ukr d | ||
040 |
_cЦНТУ _aUA-KpCNTU |
||
041 | _aukr | ||
100 | _aМороз, М. М. | ||
245 |
_aОптимізація режимів взаємодії магістрального та міського пасажирського транспорту м. Кременчук _h[Текст] _c / М. М. Мороз, Т. В. Гайкова, І. О. Солошич |
||
250 |
_aЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. _bВип. 9(40). Ч. 1. |
||
260 | _c2024. | ||
300 | _aС. 197-204. | ||
500 | _aУ статті розглядаються ключові компоненти організації та оптимізації взаємодії пасажирського магістрального та міського транспорту на прикладі міста Кременчука. Магістральний пасажирський транспорт представлений такими видами транспорту як автомобільний, залізничний та річковий, а міський – тролейбусами, автобусами та маршрутними таксомоторами. Оптимізацію взаємодії поведено за критерієм зменшення сумарних приведених затрат, що пов’язані з роботою міського пасажирського транспорту та очікуванням пасажирів поїздки при пересадці з одного на інший видів транспорту. Запропоновано узагальнений критерій оцінки сумарних витрат коштів учасників транспортного процесу, який в результаті організації перевезень проявляє тенденцію мінімізуватися. | ||
650 | _aмагістральний пасажирський транспорт | ||
650 | _aміський пасажирський транспорт | ||
650 | _aоптимізація | ||
650 | _aзатрати перевізника | ||
700 | _aГайкова, Т. В. | ||
700 | _aСолошич, І. О. | ||
773 | 0 |
_dКропивницький : ЦНТУ, 2024 _w7919 _x2664-262X _tЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. Вип. 9/40. Ч. 1 |
|
856 |
_uhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/16087 _yРепозитарій ЦНТУ |
||
942 |
_2udc _cIR _n0 |
||
999 |
_c8001 _d8001 |