000 02853nab a2200301 i 4500
001 8001
003 UA-KpCNTU
005 20250701144347.0
008 250701b un ||||| |||| 00| 0 ukr d
040 _cЦНТУ
_aUA-KpCNTU
041 _aukr
100 _aМороз, М. М.
245 _aОптимізація режимів взаємодії магістрального та міського пасажирського транспорту м. Кременчук
_h[Текст]
_c / М. М. Мороз, Т. В. Гайкова, І. О. Солошич
250 _aЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки.
_bВип. 9(40). Ч. 1.
260 _c2024.
300 _aС. 197-204.
500 _aУ статті розглядаються ключові компоненти організації та оптимізації взаємодії пасажирського магістрального та міського транспорту на прикладі міста Кременчука. Магістральний пасажирський транспорт представлений такими видами транспорту як автомобільний, залізничний та річковий, а міський – тролейбусами, автобусами та маршрутними таксомоторами. Оптимізацію взаємодії поведено за критерієм зменшення сумарних приведених затрат, що пов’язані з роботою міського пасажирського транспорту та очікуванням пасажирів поїздки при пересадці з одного на інший видів транспорту. Запропоновано узагальнений критерій оцінки сумарних витрат коштів учасників транспортного процесу, який в результаті організації перевезень проявляє тенденцію мінімізуватися.
650 _aмагістральний пасажирський транспорт
650 _aміський пасажирський транспорт
650 _aоптимізація
650 _aзатрати перевізника
700 _aГайкова, Т. В.
700 _aСолошич, І. О.
773 0 _dКропивницький : ЦНТУ, 2024
_w7919
_x2664-262X
_tЦентральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. Вип. 9/40. Ч. 1
856 _uhttps://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/16087
_yРепозитарій ЦНТУ
942 _2udc
_cIR
_n0
999 _c8001
_d8001