000 04833nam a2200313 i 4500
001 8066
003 UA-KpCNTU
005 20250703131643.0
008 250611s2019 unr||||||f|||l000 ||ukr d
020 _a478-617-640-436-1
_c150.00 грн.
040 _bukr
_cЦНТУ
041 _aukr
080 _a37:305(075.8)
100 1 _aЖеліба, О. В.
245 0 0 _aОсвіта і гендер
_b: навч.-метод. посіб.
_c/ О. В. Желіба ; М-во освіти і науки України, Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя
260 _aНіжин :
_b[Лисенко М. М.],
_c2019
300 _a256 с.
500 _a3MICT ВСТУП I. ТЕОРІЯ ГЕНДЕРНОЇ ОСВІТИ Тема 1. Співвідношення освіти, гендеру та політики Тема 2. Рівність при вступі до навчальних закладів Тема 3. Рівні умови навчання Тема 4. Рівні умови викладання Тема 5. Гендерні стереотипи та упередження в освіті Тема 6. Прояви гендерної дискримінації та насильства у сфері освіти Тема 7. Гендерні ролі та стереотипи: навчальна програма, підручник, посібник Тема 8. Залучення батьків до гендерної освіти II. МЕТОДИКА ГЕНДЕРНОЇ ПРОСВІТИ Тема 9. Вивчення гендерних питань в контексті навчальних курсів середньої та вищої школи Тема 10. Концепції гендерних навчальних курсів Тема 11. Навчальні технології теорії гендеру Тема 12. Методика вивчення гендерних стереотипів Тема 14. Гендерне насильство як об'єкт навчання Тема 13. Навчальні технології вивчення гендерної дискримінації Тема 15. Стратегії проектування егалітарного середовища ПІДСУМКОВЕ ТЕСТУВАННЯ ЗАГАЛЬНІ ДОДАТКИ Анотація: Посібник присвячено теорії гендерної освіти та методиці проведення занять з гендерних студій. Перша частина курсу висвітлює теорію гендерної освіти: співвідношення освіти та гендеру, гендерний вимір вступу, навчання та професійної реалізації у закладах освіти, наявність в освітньому середовищі гендерних проблем та способів їх подолання. Друга частина курсу спрямована на набуття навичок тренера/ки з гендерної освіти: знайомить слухачів та слухачок із місцем гендерних питань в наявних навчальних курсах та гендерними курсами, методикою значення ключових проблем тендеру, таких як гендерні ролі, гендерні стосунки, гендерні стереотипи, гендерна дискримінація, гендерне насильство та гендерно комфортне середовище. Кожна частина містить добірку джерел, запитання та завдання для самоперевірки. Посібник може бути корисним для студентів та магістрантів у галузі наук. Навчальний посібник розроблений в рамках проєкту Еразмус+ (КА-2) 561785-EPP-1-2015-1-LT-EPPKA2-CBHE-JP «GeSt Гендерні студії: Крок до демократії та миру у сусідніх до ЄС країнах з різними традиціями».
650 _aОсвіта
650 _aГендер
653 _aгендерна освіта
653 _aгендерна просвіта
653 _aвища школа
710 2 _aМіністерство освіти і науки України
710 2 _aНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
852 _h37:305(075.8)
_iЖ51
942 _2udc
_cBKS
_n0
_h37:305(075.8)
_iЖ51
999 _c8066
_d8066