000 01834nam a2200301 i 4500
001 811
005 20250227132820.0
008 170518s2017 unr l000 0yukr d
020 _a9789660178
_cгрн.100.00
040 ЦНТУ
040 _bukr
245 0 0 _aМаркетинг : теорія і практика:
_bнавч. посіб./
_cВ. Ф. Гамалій, Г. М. Давидов, Л. А. Коваль, С. А. Романчук
260 _aКропивницький:
_bЕксклюзив-Систем,
_c2017
300 _a235б.
505 0 _aСутність маркетингу та його сучасна концепція; Система, класифікація і характеристики маркетингу; Маркетингові дослідження; Маркетингова товарна політика; Маркетингова цінова політика; Маркетингова політика комунікацій і комплекс маркетингових комунікацій; Маркетингова політика розподілу; Організація і контроль маркетингу. План маркетингу підприємства;
650 0 4 _aМаркетинг
852 ЦНТУ
852 _h65.291.3я7
_iМ26
_P363435
_Bчз № 2
852 _h65.291.3я7
_iМ26
_P363436
_Bчз № 2
852 _h65.291.3я7
_iМ26
_P363437
_Bаб № 1
852 _h65.291.3я7
_iМ26
_P364413
_Bаб № 1
084 _a65.291.3я7
_2rubbk
700 1 _aГамалій,В.Ф.
700 1 _aДавидов,Г.М.
700 1 _aКоваль,Л.А.
700 1 _aРоманчук,С.А.
999 _c811
_d811