000 10716nam a2200337 i 4500
001 8704
003 UA-KpCNTU
005 20250724094427.0
008 250708s2025 unr||||||f|||l000 ||ukr d
020 _a978-966-2025-65-1
_c750.00 грн.
040 _bukr
_cЦНТУ
041 _aukr
080 _a174(075.8)
245 0 0 _aЕтика ділового спілкування
_b: навч. посіб.
_c/ В. Г. Воронкова, А. Г. Беліченко, В. В. Мельник, М. А. Ажажа
260 _aЛьвiв :
_bМагнолія 2006,
_c2025
300 _a311 с.
490 _aВища освіта в Україні
500 _aВступ Тема 1. Теоретико-методологічні засади аналізу культури ділового спілкування та комунікації 1.1. Зміст і завдання етики ділового спілкування як професійної етики 1.2. Спілкування як наукова і практична проблема 1.3. Професійна культура спілкування в контексті ділового етикету 1.4. Комунікація як життєво важлива складова роботи менеджерів 1.5. Управління комунікаціями в організаціях Тема 2. Концепція професійної діяльності менеджера та її вплив на етику ділового спілкування 2.1. Професіографія та її місце в системі професійної орієнтації 2.2. Аналіз особливостей професії та її вплив на етику ділового спілкування 2.3. План-схема психологічної характеристики професії менеджера 2.4. Класифікація професій 2.5. Психологічні вимоги до професії керівника-менеджера з точки зору етики ділового спілкування Тема 3. Психологічна природа культури ділового корпоративного спілкування 3.1. Структура, функції, види та рівні корпоративного спілкування 3.2. Сутність корпоративного спілкування як обміну інформацією 3.3. Загальні правила поведінки з керівництвом, підлеглими, співробітниками, колегами 3.4. Філософські константи психологічної природи корпоративної етики та культури ділового спілкування Тема 4. Вербальні та невербальні засоби етики ділового спілкування 4.1. Вербальні засоби етики ділового спілкування та мовленнєвий етикет 4.2. Невербальна комунікація в практиці ділових стосунків 4.3. Індивідуальна бесіда як форма ділового спілкування 4.4. Техніка ведення ділових індивідуальних бесід 4.5. Мистецтво слухати як засіб ділового спілкування 4.6. Техніка ведення ділових переговорів 4.7. Конфлікти, шляхи їхнього попередження та розв'язання Тема 5. Мистецтво ділового спілкування сучасного керівника 5.1. Поняття культури комунікацій у менеджменті 5.2. Комунікаційні бар'єри у менеджменті та шляхи їхнього подолання 5.3. Комунікації у керівництві 5.4. Мистецтво ділового спілкування сучасного керівника 5.5. Сутність адміністративної етики 5.6. Етика державної служби як один із видів професійної етики Тема 6. Економічна і соціальна ефективність праці менеджера в контексті етики ділового спілкування 6.1. Економічна ефективність праці менеджера 6.2. Соціальна ефективність праці менеджера 6.3. Ефективність роботи керівника в умовах ринку 6.4. Взаємозв'язок ефективності праці менеджера та етики ділового спілкування 6.5. Критерії ефективності управлінської праці в контексті етики ділового спілкування Тема 7. Саморозвиток особистості як основа розвитку культури ділового спілкування 7.1. Як стати успішним керівником завдяки етиці ділового спілкування 7.2. Як досягти результатів завдяки етиці ділового спілкування 7.3. Як стати успішним менеджером завдяки етиці ділового спілкування 7.4. Як стати лідером завдяки етиці ділового спілкування Тема 8. Становлення і розвиток етики ділового спілкування підприємця 8.1. Структурні особливості етики ділового спілкування підприємця 8.2. Теоретичні та практичні засади аналізу етики та етикету підприємця 8.3. Ефективність організації робочого часу підприємця 8.4. Ефективність досягнення техніки делегування повноважень 8.5. Ефективність досягнення комунікації та інформації в діяльності підприємця 8.6. Менеджер як професійний керівник Тема 9. Управлінська діяльність менеджера в контексті етики ділового спілкування 9.1. Менеджер як професія найвищої кваліфікації й культури ділового спілкування 9.2. Функції менеджера в контексті етики ділового спілкування 9.3. Ролі менеджера в контексті етики ділового спілкування 9.4. Причини невдач у кар'єрі менеджера та шляхи підвищення культури ділового спілкування Висновки Література Запитання та завдання для самоконтролю Література з дисципліни "Етика ділового спілкування" Додатки. Кодекс честі ділової людини Етичний кодекс підприємця Кодекс бізнесмена Кодекс етики ділового спілкування комерційного банку Корпоративний кодекс Запорізької державної інженерної академії НАЙВАЖЛИВІШІ ВИСНОВКИ І ПОРАДИ Анотація: У навчальному посібнику сформована концепція етики ділового спілкування, яка розвивається в умовах ринкових стосунків. Ця концепція включає аналіз теоретико-методологічних засад стики ділового спілкування, особливості формування професійної та корпоративної етики, в тому числі адміністративної та управлінської, корпоративної культури та етики державного службовця, психології ділового спілкування та практики ведення переговорів у діловому світі з врахуванням типу особистості учасника перемовин та національного менталітету, стики ділових стосунків, етики ділового спілкування державних службовців, культури мови та мовленнєвого етикету, культури, етики ділового спілкування в міжнародному бізнесі; рекомендацій зі створення іміджу ділової людини. В навчальному посібнику розкриваються поняття і норми мовленнєвого і міжнародного етикету. Особлива увага приділяється конкретним прикладам ведення ділової бесіди у сфері послуг. Розрахований для студентів вищих навчальних закладів, бізнесменів, ділових людей, усіх тих, хто цікавиться створенням свого власного іміджу, командного та результативного менеджменту, розрахований на тих, хто мріє стати результативним топ-менеджером. Гриф надано М-вом освіти і науки України
650 _aДілова етика
650 _aОфіційне спілкування
653 _aменеджери
653 _aкерівники
653 _aділове спілкування
700 1 _aВоронкова, В. Г.
700 1 _aБеліченко, А. Г.
700 1 _aМельник, В. В.
700 1 _aАжажа, М. А.
852 _h174(075.8)
_iЕ88
942 _2udc
_cBKS
_h174(075.8)
_iЕ88
_n0
999 _c8704
_d8704