000 01782nam a2200289 i 4500
001 891
003 OSt
005 20250418100520.0
008 170518s2017 unr||||||f|||l000 |yukr d
020 _a978-966-017-8
_c100.00 грн.
040 _bukr
_cЦНТУ
041 _aukr
080 _a65.291.3я7
245 0 0 _aМаркетинг : теорія і практика :
_bнавч. посіб. /
_cВ. Ф. Гамалій, Г. М. Давидов, Л. А. Коваль, С. А. Романчук
260 _aКропивницький :
_bЕксклюзив-Систем,
_c2017
300 _a235 с.
500 _aЗміст: Сутність маркетингу та його сучасна концепція Система, класифікація і характеристики маркетингу Маркетингові дослідження Маркетингова товарна політика Маркетингова цінова політика Маркетингова політика комунікацій і комплекс маркетингових комунікацій Маркетингова політика розподілу Організація і контроль маркетингу. План маркетингу підприємства
650 0 4 _aМаркетинг
700 1 _aГамалій, В. Ф.
700 1 _aДавидов, Г. М.
700 1 _aКоваль, Л. А.
700 1 _aРоманчук, С. А.
710 2 _aЦентральноукраїнський національний технічний університет
_91
852 _h65.291.3я7
_iМ26
942 _2udc
_cBKS
_h65.291.3я7
_iМ26
_n0
999 _c891
_d891