Маркетинг : навч. посіб. / за наук. ред. С. В. Ковальчук

Інтелектуальна відповідальність: Вид матеріалу: Текст Текст Публікація: Львiв : Новий Світ – 2000, 2015Опис: 688 сISBN:
  • 966-418-131-7
Тематика(и):
Тип одиниці: Книги
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Штрих-код
Книги Книги Читальний зал № 2 (економ. л-ра) 65.050.2я7/М26 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно 00000026083

Зміст:
Формування теорії маркетингу
Становлення та розвиток маркетингу в Україні
Еволюція економічної теорії як чинник виникнення та розвитку теорії маркетингу
Концепції маркетингу
Основні категорії маркетингу
Комплекс маркетингу
Види маркетингу та їх характеристики
Сучасні проблеми маркетингу
Глобальний (міжнародний) маркетинг
Інтерактивний маркетинг
Індивідуальний маркетинг
Прямий продаж в Україні. Етика та професійні стандарти Української асоціації прямого продажу Екологічний маркетинг
Ризики в маркетингу
Маркетингові дослідження як основа прийняття управлінських рішень
Перспектива розвитку маркетингових досліджень в Україні
Теоретичні аспекти маркетингової товарної політики
Засади маркетингового ціноутворення
Теорія маркетингових комунікацій
Теорія маркетингової політики розподілу