Локальне зображення обкладинки
Локальне зображення обкладинки

Витрати в системі планування маркетингу на підприємстві [Текст] / В. Л. Корінєв, C. А. Романчук, С. В. Бойко

За: Інтелектуальна відповідальність: Вид матеріалу: Стаття, складова частинаСтаття, складова частинаМова: українська Публікація: Кропивницький : ЦНТУ, 2020Видання: Центральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки. Вип. 5(38)Опис: С. 182-189Тематика(и): Електронне місцезнаходження та доступ: У: Центральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки. Вип. 5/38
Тип одиниці: Статті
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Немає реальних примірників для цього запису

Визначено проблему планування маркетингової діяльності вітчизняних підприємств та досліджено її особливості. Запропоновано алгоритм процесу планування маркетингової діяльності згідно результатів цього дослідження. Уточнено роль витрат з позиції ціноутворення при маркетинговому плануванні. Обґрунтовано рекомендації по підвищенню ефективності маркетингової діяльності підприємства з урахуванням особливостей формування витрат на виробництво та реалізацію продукції.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки