Основи підприємництва і бізнес культури : навч. посіб. / А. Б. Педько ; М-во освіти і науки України, НМетАУ
Вид матеріалу:
- 978-617-673-844-2

Тип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Штрих-код | |
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал № 2 (економ. л-ра) | 658:174(075.8)/П24 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | 00000028580 | |
![]() |
Читальний зал № 2 (економ. л-ра) | 658:174(075.8)/П24 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | 00000028581 |
Зміст:
Вступ
Частина I. Основи підприємницької діяльності
1. Місце, роль та функції підприємництва в економічній системі. Процес заснування власної справи
1.1. Сутність, характеристика й типологія підприємницької діяльності
1.2. Процес заснування власної справи в Україні
2. Види й організаційно-правові форми бізнесу
2.1. Підприємництво без утворення та з утворенням юридичної особи
2.2. Класифікація підприємств
2.3. Сутність й класифікація об'єднань підприємств
3. Організація і регулювання підприємницької діяльності
3.1. Правові системи країн світу як юридичний фундамент підприємницької діяльності
3.2. Законодавче забезпечення підприємницької діяльності
3.3. Договірні взаємини та партнерські зв'язки у бізнесі
Частина II. Етика і культура ведення бізнесу
4. Сутність і функції бізнес-культури
4.1. Культура як соціальне явище та проблеми міжкультурної комунікації
4.2. Сутність, структура й функції бізнес-культури
4.3. Рівні ділової культури
4.4. Взаємозв'язок ділової культури з іншими чинниками внутрішнього й зовнішнього середовища
5. Типологія корпоративних культур
5.1. Диференціація бізнес-культур з урахуванням етнічного чинника
5.2. Типи корпоративних культур
5.3. Авторитарна, демократична й ліберальна культури в ділових організаціях, їх переваги та недоліки
5.4. Зв'язок корпоративної культури із формальними організаційними структурами й процесами
6. Етичні цінності ділових організацій
6.1. Поняття етики бізнесу та її складові
6.2. Етичні (моральні) норми й стандарти
6.3. Структура й зміст кодексів корпоративної поведінки (етики)
Частина III. Діловий етикет як складова бізнес-культури
7. Сучасний діловий етикет
7.1. Діловий етикет як невід'ємна складова корпоративної культури
7.2. Етикет службових відносин
7.3. Історико-культурна специфіка ділового етикету в різних країнах
8. Етичні норми поведінки в офісі й проведення ділових засідань
8.1. Правила ведення ділових телефонних розмов
8.2. Підготовка, організація й проведення ділового засідання
8.3. Новітні тенденції в організації ділових засідань
9. Ділове спілкування у неформальній обстановці
9.1. Ділові переговори як ключовий елемент ділового спілкування
9.2. Особливості проведення ділового обіду
9.3. Етичні норми поведінки за столом
10. Формування іміджу та стилю ділової людини
10.1. Зовнішній вигляд як засіб створення іміджу підприємця
10.2. Класичні підходи до формування гардеробу ділової людини
10.3. Невербальні засоби комунікації у діловому середовищі
Література
Анотація:
У навчальному посібнику викладено теоретичні, методичні й прикладні аспекти ведення підприємницької діяльності. Розкрито сутність, структуру, функції бізнес-культури, наведено типологію корпоративних культур. сформульовано етичні цінності ділових організацій.
Особливий акцент зроблено на питаннях ділового етикету, організації та проведення ділових засідань і переговорів, ділового спілкування у неформальній обстановці. формування іміджу та стилю ділової людини, використання невербальних засобів комунікації.
Призначений для студентів спеціальності 076 – Підприємництво, торгівля та біржова діяльність.