PR для менеджерів та маркетологів : навч. посіб. / Т. О. Примак
Вид матеріалу:
- 978-617-673-117-7

Тип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Штрих-код | |
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Читальний зал № 2 (економ. л-ра) | 659.4(075.8)/П76 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | 00000028597 |
Зміст:
1. Що таке PR і навіщо він потрібен?
2. PR в системі чи система в PR?
3. Кому віддати пріоритет: власній PR-службі чи PR-агенції?
4. З чого розпочати і як працювати?
Алгоритм планування PR-кампанії
Діагностування проблеми та проведення ситуативного аналізу
Вивчення мети та постановка завдань PR-кампанії
Безліч ідей та як з них обрати найкращу?
Інформаційна модель — підсумковий документ: правила оформлення
5. Які документи і як підготувати?
5.1. Інформаційний привід — основа підготовки документів для роботи з ЗМ
Пресреліз
Бекграунд
Факт-лист і факт-довідка
Лист
Стаття
Запрошення, проспект, буклет, брошура, листівка
5.2. Інші засоби взаємодії підприємства та ЗМІ
Інтерв'ю
Пресконференція
Брифінг
Промова, виступ
Переговори
Презентації
Престур, або День преси
Івент-маркетинг
5.3. Внутрішній PR
6. Мислимо стратегічно, плануємо PR-кампанії
Позиціонування підприємства, торгової марки, особи
Піднесення підприємства, торгової марки, особи
Антиреклама, або зниження іміджу
Відмежування від конкурентів
7. Комунікативні технології в PR
8. Як оцінити ефективність того, що зроблено?
9. Користі вправи
Рекомендована література
Анотація:
Книга дає конкретні відповіді на запитання, з якими весь час зіштовхуються фахівці у сфері PR: "З чого починати?", "Як з допомогою PR сформувати гідне інформаційне поле компанії?", "Як спланувати і організувати PR-діяльність на підприємстві?", "Які документи підготувати і як їх правильно оформити?", "Які напрями в PR-діяльності слід вважати пріоритетними?", "Як оцінити ефективність того, що вже зроблено?".
Велика кількість практичних прикладів, неординарних та цілком реальних ситуацій, з якими часто зіштовхуються вітчизняні підприємства зацікавлюють, викликають азарт та допомагають опанувати матеріал. Книга супроводжується корисними вправами та кейсами для самостійної роботи читача.
Книга стане помічником у налагоджуванні PR-діяльності у сфері бізнесу, адресована керівникам підприємств, менеджерам, працівникам відділів маркетингу, PR-служб та агенцій, рекламістам, а також студентам вищих навчальних закладів та аспірантам.