Готельно-ресторанний бізнес: менеджмент: навч. посіб./ Л. І. Нечаюк, Н. О. Нечаюк

By: Contributor(s): Material type: TextTextPublication details: Київ: Центр навчальної літератури, 2006Description: 348бISBN:
  • 9663641657
Subject(s): Other classification:
  • 65.432я7
Contents:
Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу на сучасному етапі розвитку ринкової економіки в УКраїні; Визначення організації як соціальної структури; Моделювання організаційних структур управління; Фактори, принципи й функції менеджменту та їх подальший розвиток в умовах ринкової економіки; Організація виробництва послуг як функція менеджменту; Управління якістю кулінарної продукції; Мотивація й стимулювання в готельно-ресторанному бізнесі; Мотиваційні основи управлінської праці; Функція контролю у готельно-ресторанному бізнесі; Планування як функція менеджменту; ; Прогнозування зміни прибутку й рентабельності на підприємствах готельно-ресторанного бізнесу; Значення системи методів менеджменту в роботі підприємств готельно-ресторанного бізнесу; Управлінські рішення у менеджменті підприємств готельно-ресторанного бізнесу; Сучасні технології управління колективами; Комунікаційні процеси в системі управління;
Item type:
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
No physical items for this record

Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу на сучасному етапі розвитку ринкової економіки в УКраїні; Визначення організації як соціальної структури; Моделювання організаційних структур управління; Фактори, принципи й функції менеджменту та їх подальший розвиток в умовах ринкової економіки; Організація виробництва послуг як функція менеджменту; Управління якістю кулінарної продукції; Мотивація й стимулювання в готельно-ресторанному бізнесі; Мотиваційні основи управлінської праці; Функція контролю у готельно-ресторанному бізнесі; Планування як функція менеджменту; ; Прогнозування зміни прибутку й рентабельності на підприємствах готельно-ресторанного бізнесу; Значення системи методів менеджменту в роботі підприємств готельно-ресторанного бізнесу; Управлінські рішення у менеджменті підприємств готельно-ресторанного бізнесу; Сучасні технології управління колективами; Комунікаційні процеси в системі управління;