Локальне зображення обкладинки
Локальне зображення обкладинки

Захист елементів двигунів транспортних засобів від окислення: технологічний аспект [Текст] / Ю. В. Дзядикевич, О. Б. Сван, О. П. Захарчук [та ін.]

Інтелектуальна відповідальність: Вид матеріалу: Стаття, складова частинаСтаття, складова частинаМова: українська Публікація: 2023.Видання: Центральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. Вип. 7(38). Ч. 1Опис: С. 120-127Тематика(и): Електронне місцезнаходження та доступ: У: Центральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. Вип. 7/38. Ч. 1
Тип одиниці: Статті
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Немає реальних примірників для цього запису

Стаття присвячена проблемі захисту металевих конструкцій елементів двигунів транспортних засобів, а саме лопаток турбін, із тугоплавких металів і сплавів на їх основі від високотемпературного окислення. З метою забезпечення збільшення ресурсу роботи останніх були розроблені багатокомпонентні композиційні покриття на основі тугоплавких сполук, що володіють низькою швидкістю дифузної взаємодії. Розроблено методику і проведено низку досліджень щодо підвищення жаростійкості робочих лопаток турбін. Під час досліджень на робочих поверхнях було сформовано дифузійне боросиліцидне покриття на яке за допомогою шлікерного методу було нанесено шар із дисиліцида молібдена товщиною 120 мкм. Проведені дослідження показали, що при збільшенні товщини (понад 120 мкм) шару дисиліцидної суспензії спостерігалося її відрив від боросилікатної робочої поверхні лопаті турбіни. У зв’язку, з чим встановлено, що товщина шару MoSi2 не повинна перевищувати 120 мікрон.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки