Local cover image
Local cover image

Формування маркетингової стратегії промислового підприємства в умовах кризи [Текст] / М. С. Кравченко, Р. С. Романчук, С. О. Баш

By: Contributor(s): Material type: ArticleArticleLanguage: Ukrainian Publication details: 2023.Edition: Центральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки. Вип. 10(43)Description: С. 125-132Subject(s): Online resources: In: Центральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки. Вип. 1043
Item type: Статті
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
No physical items for this record

Стаття присвячена проблемі формування маркетингової стратегії промислового підприємства в умовах кризи. Кризові явища в маркетинговому середовищі, що оточує промислові підприємства відбуваються регулярно, тому до них потрібно ставитись не як до катастрофи, а як до звичайних проблем, які необхідно вирішувати в робочому порядку. В статті систематизовано основні класифікаційні ознаки при розробці антикризових стратегій, досліджено види маркетингових стратегій підприємства в умовах кризи, класифіковано стратегії маркетингу на різних стадіях антикризового управління з прогнозованими результатами, рекомендовано маркетингові алгоритми для вибору антикризових дій, які допоможуть мінімізувати кризовий вплив на діяльність промислового підприємства при виборі стратегій.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image