Локальне зображення обкладинки
Локальне зображення обкладинки

Вплив репутації на безпеку підприємств ресторанного господарства [Текст] / О. А. Сущенко, О. О. Ахмедова, І. О. Єрмаков

За: Інтелектуальна відповідальність: Вид матеріалу: Стаття, складова частинаСтаття, складова частинаМова: українська Публікація: 2023.Видання: Центральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки. Вип. 10(43)Опис: С. 88-98Тематика(и): Електронне місцезнаходження та доступ: У: Центральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки. Вип. 10/43
Тип одиниці: Статті
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Немає реальних примірників для цього запису

У контексті повсякденного життя існує величезна потреба в зниженні будь-яких ризиків, пов’язаних з життям, відпочинком і роботою. Тому споживачі все більше довіряють лише тим підприємствам, які намагаються мінімізувати ризики та забезпечити безпеку всіма можливими засобами, створюючи таким чином позитивну репутацію у своїй сфері діяльності. У статті розкрито зміст категорії «репутація» підприємств ресторанного господарства як основи формування іміджу та безпеки закладу в умовах невизначеності. Проаналізовано найбільші ресторанні мережі країни, їх репутаційний рейтинг та вплив репутації на сприйняття безпеки. Доведено, що репутація підприємства ресторанного господарства і його впізнаваність в цілому мають позитивний вплив на вартісні показники компанії, впливають на можливості його масштабування, відповідно, репутацією компанії необхідно управляти для посилення її конкурентоспроможності. Визначено, що ділова репутація, впізнаваність бренду і відносно невисокий рівень складності запуску в роботу стають головними чинниками безпечної роботи ресторанних підприємств і можливості подальшого масштабування.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки