Local cover image
Local cover image

Вплив репутації на безпеку підприємств ресторанного господарства [Текст] / О. А. Сущенко, О. О. Ахмедова, І. О. Єрмаков

By: Contributor(s): Material type: ArticleArticleLanguage: Ukrainian Publication details: 2023.Edition: Центральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки. Вип. 10(43)Description: С. 88-98Subject(s): Online resources: In: Центральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки. Вип. 1043
Item type: Статті
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
No physical items for this record

У контексті повсякденного життя існує величезна потреба в зниженні будь-яких ризиків, пов’язаних з життям, відпочинком і роботою. Тому споживачі все більше довіряють лише тим підприємствам, які намагаються мінімізувати ризики та забезпечити безпеку всіма можливими засобами, створюючи таким чином позитивну репутацію у своїй сфері діяльності. У статті розкрито зміст категорії «репутація» підприємств ресторанного господарства як основи формування іміджу та безпеки закладу в умовах невизначеності. Проаналізовано найбільші ресторанні мережі країни, їх репутаційний рейтинг та вплив репутації на сприйняття безпеки. Доведено, що репутація підприємства ресторанного господарства і його впізнаваність в цілому мають позитивний вплив на вартісні показники компанії, впливають на можливості його масштабування, відповідно, репутацією компанії необхідно управляти для посилення її конкурентоспроможності. Визначено, що ділова репутація, впізнаваність бренду і відносно невисокий рівень складності запуску в роботу стають головними чинниками безпечної роботи ресторанних підприємств і можливості подальшого масштабування.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image