Local cover image
Local cover image

Товарна інноваційна політика : навч. посіб. / В. М. Щербань, Л. Д. Козубенко

By: Contributor(s): Material type: TextTextLanguage: Ukrainian Publication details: Київ: Кондор, 2021Description: 396 сISBN:
  • 966-351-121-4
Subject(s):
Item type: Книги
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Barcode
Книги Книги Читальний зал № 2 (економ. л-ра) 330.341.1(075.8)/Щ61 (Browse shelf(Opens below)) Available 00000027704

Зміст
Передмова

Розділ 1. Теоретичні основи інноваційної діяльності
1.1. Товар як об'єкт інноваційної діяльності
1.2. Ознаки та властивості інновації
1.3. Аналіз процесів розробки нових товарів

Розділ 2. Аналіз споживчого ринку
2.1. Основні фактори та критерії маркетингового середовища
2.2. Позиціювання інноваційного проекту
2.3. Оцінка масштабу і потенціалу цільового ринку
2.4. Кон'юнктурний аналіз споживчого ринку

Розділ 3. Аналіз методів формування ідей нового продукту
3.1. Визначення та оцінка джерел інноваційної інформації
3.2. Характеристика методів генерування ідей
3.3. Оцінка відповідності ідей вимогам нормативних документів

Розділ 4. Аналіз методів оцінки ідей нового продукту
4.1. Аналіз можливостей фірми для реалізації ідеї
4.2. Модель оцінки комерційних характеристик нового продукту
4.3. Методика перевірки концептуальної ідеї нового продукту

Розділ 5. Аналіз методів оцінки комерційних перспектив нового продукту
5.1. Оцінка перспектив збуту нового продукту
5.2. Аналіз можливостей виробництва нового продукту
5.3. Тестування нового продукту

Розділ 6. Планування інноваційної діяльності
6.1. Стратегічне та оперативне планування
6.2. Планування матеріально-технічного забезпечення
6.3. Оцінка конкурентоспроможності нового товару

Розділ 7. Інженерне забезпечення інноваційної діяльності
7.1. Система забезпечення процесу управління якістю
7.2. Технологічне забезпечення інноваційної діяльності
7.3. Конструкторське забезпечення інноваційної діяльності

Розділ 8. Маркетингові принципи управління інноваційною діяльністю
8.1. Суть і система маркетингового управління інноваційною діяльністю
8.2. Процес маркетингового стратегічного планування
8.3. Процес маркетингового тактичного планування

Література

Анотація:
Навчальний посібник розроблений відповідно до програми курсу «Товарна інноваційна політика», який викладається студентам спеціальностей 7.050108 та 8.050108 «Маркетинг». Зазначений курс є логічним продовженням таких дисциплін як «Товарознавство», «Маркетинг», «Маркетингові дослідження», «Інноваційний менеджмент», «Промисловий маркетинг».
У посібнику подано основні методичні положення товарної інноваційної політики, показано необхідність застосування маркетингових, конструкторських та технологічних інструментів та прийомів у створенні конкурентоспроможних видів товарів.
Навчальний посібник призначений для формування у студенті, аспірантів та фахівців підприємств вміння знаходити нові ідеї та розробити нові товари, що будуть мати успіх у споживача. Може бути корисним для інженерів, бізнесменів, підприємців-практиків та всіх, хто цікавиться проблемами та методиками створення нової продукції.

Рекомендовано М-вом освіти і науки України

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image