Local cover image
Local cover image

Інформаційні послуги електронних торговельних майданчиків у маркетинговій діяльності [Текст] / І. В. Ніколаєв, М. М. Загреба, В. А. Вишневська

By: Contributor(s): Material type: ArticleArticleLanguage: Ukrainian Publication details: 2022.Description: С. 56-68Subject(s): Online resources: In: Центральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки. 8/41
Item type: Статті
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
No physical items for this record

Маркетингова діяльність може бути представлена послідовністю певних кроків на ринку, що їх має зробити виробник на шляху до споживача. Реалізація цих кроків зазнала докорінних змін завдяки появі мережі Інтернет та електронної комерції. Ринок електронної комерції у світі та Україні, зокрема, активно розвивається та зростає. Бізнес почав переходити в онлайн і на сьогоднішній день покупки в Інтернеті стали дуже поширеними. З розвитком електронної комерції, ринок роздрібної торгівлі зазнав відчутних змін, спостерігається активне зростання онлайн-торгівлі. Якщо раніше основними гравцями були Інтернет-магазини, то сьогодні лідерство забирають собі електронні торговельні майданчики – маркетплейси. В умовах стрімкого розвитку електронної комерції, активного зростання онлайн-торгівлі та появи численних торговельних майданчиків, ефективність маркетингової діяльності напряму залежить від різноманіття та якості інформаційних послуг, що надаються маркетплейсами. У статті вивчено ринок електронних торговельних майданчиків України та проведено їх порівняльний аналіз за чотирма напрямами. Загальний, технічний, комунікативний та маркетинговий аналіз дозволили виявити основні інформаційні послуги маркетплейсів, що надаються у сфері маркетингової діяльності, а також їх переваги та недоліки.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image