Технології маркетингових досліджень: навч. посіб./ І. О. Зюкова

By: Material type: TextTextPublication details: Львiв: Магнолія 2006, 2017Description: 386бISBN:
  • 987617574010-1
Subject(s):
Contents:
Система маркетингових досліджень; Маркетингова інформація; Організація роботи із постачальниками маркетингової інформації; Структура та процес маркетингових досліджень; Методи збирання первинної інформації; Спеціальні дослідницькі техніки; Визначення місткості ринку та його сегментів; Дослідження кон'юнктури ринку; Прогнозні дослідження збуту; Дослідження конкурентного середовища та конкурентів; Дослідження поведінки споживачів; Маркетингові дослідження підприємства; Маркетингові дослідження брендів; Маркетингові дослідження у сфері послуг; Програмні продукти в маркетингових дослідженнях;
Item type:
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
No physical items for this record

Система маркетингових досліджень; Маркетингова інформація; Організація роботи із постачальниками маркетингової інформації; Структура та процес маркетингових досліджень; Методи збирання первинної інформації; Спеціальні дослідницькі техніки; Визначення місткості ринку та його сегментів; Дослідження кон'юнктури ринку; Прогнозні дослідження збуту; Дослідження конкурентного середовища та конкурентів; Дослідження поведінки споживачів; Маркетингові дослідження підприємства; Маркетингові дослідження брендів; Маркетингові дослідження у сфері послуг; Програмні продукти в маркетингових дослідженнях;