Технології маркетингових досліджень: навч. посіб./ І. О. Зюкова
Material type:
- 987617574010-1
- Маркетинг
- спостереження
- опитування
- опитувальні листки
- експерименти
- аналіз документів
- моніторинг
- кейс-метод
- аудит торгових точок
- омнібус
- бенчмаркінгові дослідження
- цільові ринки
- стратегії конкуренції
- чорна скринька споживача
- купівля
- конкурентоспроможність підприємства
- маркетингова діяльність
- імідж
- управління брендами
Система маркетингових досліджень; Маркетингова інформація; Організація роботи із постачальниками маркетингової інформації; Структура та процес маркетингових досліджень; Методи збирання первинної інформації; Спеціальні дослідницькі техніки; Визначення місткості ринку та його сегментів; Дослідження кон'юнктури ринку; Прогнозні дослідження збуту; Дослідження конкурентного середовища та конкурентів; Дослідження поведінки споживачів; Маркетингові дослідження підприємства; Маркетингові дослідження брендів; Маркетингові дослідження у сфері послуг; Програмні продукти в маркетингових дослідженнях;