Технології маркетингових досліджень: навч. посіб./ І. О. Зюкова

За: Вид матеріалу: Текст Текст Публікація: Львiв: Магнолія 2006, 2017Опис: 386бISBN:
  • 987617574010-1
Тематика(и):
Вміст:
Система маркетингових досліджень; Маркетингова інформація; Організація роботи із постачальниками маркетингової інформації; Структура та процес маркетингових досліджень; Методи збирання первинної інформації; Спеціальні дослідницькі техніки; Визначення місткості ринку та його сегментів; Дослідження кон'юнктури ринку; Прогнозні дослідження збуту; Дослідження конкурентного середовища та конкурентів; Дослідження поведінки споживачів; Маркетингові дослідження підприємства; Маркетингові дослідження брендів; Маркетингові дослідження у сфері послуг; Програмні продукти в маркетингових дослідженнях;
Тип одиниці:
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Немає реальних примірників для цього запису

Система маркетингових досліджень; Маркетингова інформація; Організація роботи із постачальниками маркетингової інформації; Структура та процес маркетингових досліджень; Методи збирання первинної інформації; Спеціальні дослідницькі техніки; Визначення місткості ринку та його сегментів; Дослідження кон'юнктури ринку; Прогнозні дослідження збуту; Дослідження конкурентного середовища та конкурентів; Дослідження поведінки споживачів; Маркетингові дослідження підприємства; Маркетингові дослідження брендів; Маркетингові дослідження у сфері послуг; Програмні продукти в маркетингових дослідженнях;