Інформаційне забезпечення маркетинг-статистики інноваційних підприємств

Горященко, Ю. Г.

Інформаційне забезпечення маркетинг-статистики інноваційних підприємств [Текст] / Ю. Г. Горященко - Центральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки. Вип. 5(38). - Кропивницький : ЦНТУ, 2020 - С. 207-213.

У статті визначено та проаналізовано методи і основні завдання маркетинг-статистики. Встановлено види, джерела та способи отримання маркетингової інформації підприємств. Проведено паралель між маркетинговим та статистичним спостереженням. Доведено системність маркетингових досліджень. Викладено зміст, значення та стратегічне бачення розвитку інформативності як міри корисності та повноти даних, а також ключової характеристики результатів маркетингових досліджень. Наведено релевантні факти статистики інтернет-маркетингу та цифрового маркетингу. Запропоновано вимоги до маркетингової інформації інноваційних підприємств, пропозиції щодо супроводження споживачів на всіх стадіях життєвого циклу, щодо укрупнення, систематизації та оптимізації методів маркетинг-статистики. Виокремлено ключові фактори успіху в маркетинг-статистиці: аналітичні інструменти та ефективний аналіз даних.

маркетинг-статистика статистика підприємств маркетингова інформація інноваційне підприємство SEO інструменти