Інформаційне забезпечення маркетинг-статистики інноваційних підприємств (Запис № 135)

МАРК-запис
000 -LEADER
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 03078nab a2200277 i 4500
001 - КОНТРОЛЬНИЙ НОМЕР
Контрольне поле 178
003 - ІДЕНТИФІКАТОР КОНТРОЛЬНОГО НОМЕРА
Контрольне поле UA-KpCNTU
005 - ДАТА І ЧАС ОСТАННЬОЇ УГОДИ
Контрольне поле 20250515134818.0
008 - ЕЛЕМЕНТИ ДАНИХ ФІКСОВАНОЇ ДОВЖИНИ - ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 250108b un ||||f |||| 00| | ukr d
040 ## - ДЖЕРЕЛО КАТАЛОГІЗАЦІЇ
Transcribing agency ЦНТУ
041 ## - LANGUAGE CODE
Language code of text/sound track or separate title ukr
100 ## - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Ім’я особи Горященко, Ю. Г.
245 ## - TITLE STATEMENT
Назва Інформаційне забезпечення маркетинг-статистики інноваційних підприємств
Носій [Текст]
Statement of responsibility, etc. / Ю. Г. Горященко
250 ## - ЗАЯВА ПРО ВИДАННЯ
Відомості про видання Центральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки.
Remainder of edition statement Вип. 5(38).
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc. Кропивницький :
Name of publisher, distributor, etc. ЦНТУ,
Дата видання, розповсюдження тощо 2020
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Розмір С. 207-213.
500 ## - ЗАГАЛЬНА ПРИМІТКА
General note У статті визначено та проаналізовано методи і основні завдання маркетинг-статистики. Встановлено види, джерела та способи отримання маркетингової інформації підприємств. Проведено паралель між маркетинговим та статистичним спостереженням. Доведено системність маркетингових досліджень. Викладено зміст, значення та стратегічне бачення розвитку інформативності як міри корисності та повноти даних, а також ключової характеристики результатів маркетингових досліджень. Наведено релевантні факти статистики інтернет-маркетингу та цифрового маркетингу. Запропоновано вимоги до маркетингової інформації інноваційних підприємств, пропозиції щодо супроводження споживачів на всіх стадіях життєвого циклу, щодо укрупнення, систематизації та оптимізації методів маркетинг-статистики. Виокремлено ключові фактори успіху в маркетинг-статистиці: аналітичні інструменти та ефективний аналіз даних.
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term маркетинг-статистика
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term статистика підприємств
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term маркетингова інформація
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term інноваційне підприємство
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term SEO інструменти
773 0# - HOST ITEM ENTRY
Place, publisher, and date of publication Кропивницький : ЦНТУ, 2020
Назва Центральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки. Вип. 5/38
Контрольний номер запису 33
Міжнародний стандартний номер серіального видання (ISSN) 2663-1636
856 ## - ЕЛЕКТРОННЕ РОЗМІЩЕННЯ І ДОСТУП
Універсальний ідентифікатор ресурсу <a href="https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11324">https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11324</a>
Текст посилання Репозитарій Центральноукраїнського національного технічного університету
942 ## - Додаткові дані (Коха)
Код системи класифікації для розстановки фонду Універсальна десяткова класифікація (УДК)
Тип одиниці Статті
Suppress in OPAC

Немає доступних примірників.