Маркетинг лікарських препаратів у контексті державного регулювання фармацевтичного ринку

Маркетинг лікарських препаратів у контексті державного регулювання фармацевтичного ринку [Текст] / Н. В. Кузьминчук, Т. М. Куценко, В. В. Коваль, В. А. Бондарь - Центральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки. Вип. 5(38). - Кропивницький : ЦНТУ, 2020 - С. 190-196.

Дослідження спрямоване на визначення особливостей діяльності представників фармацевтичної галузі в контексті дотримання вимог міжнародних стандартів з метою забезпечення населення якісними, доступними та ефективними лікарськими препаратами в умовах пандемії коронавірусу COVID–19. Розвинено теоретичні основи державного регулювання фармацевтичного ринку в напрямку створення правових основ функціонування суб’єктів фармацевтичної системи шляхом встановлення законних та ефективних взаємовідносин між виробниками, постачальниками та споживачами лікарських засобів на принципах реалізації соціально-відповідального маркетингу, дотримання законодавчих та етичних норм в аспекті забезпечення здоров’я громадян України. За допомогою методів узагальнення та системного аналізу сформовано теоретико-методичні рекомендації щодо удосконалення напрямків державного регулювання фармацевтичного ринку в аспекті дотримання принципів соціально-відповідального маркетингу, реалізація яких дозволить державним органам розробити ефективний механізм державного регулювання фармацевтичного ринку.

маркетинг державне регулювання фармацевтичний ринок соціально-відповідальний маркетинг