Маркетинг лікарських препаратів у контексті державного регулювання фармацевтичного ринку (Запис № 137)

МАРК-запис
000 -LEADER
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 03623nab a2200301 i 4500
001 - КОНТРОЛЬНИЙ НОМЕР
Контрольне поле 180
003 - ІДЕНТИФІКАТОР КОНТРОЛЬНОГО НОМЕРА
Контрольне поле UA-KpCNTU
005 - ДАТА І ЧАС ОСТАННЬОЇ УГОДИ
Контрольне поле 20250514144433.0
008 - ЕЛЕМЕНТИ ДАНИХ ФІКСОВАНОЇ ДОВЖИНИ - ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 250108b un ||||f |||| 00| | ukr d
040 ## - ДЖЕРЕЛО КАТАЛОГІЗАЦІЇ
Transcribing agency ЦНТУ
041 ## - LANGUAGE CODE
Language code of text/sound track or separate title ukr
245 ## - TITLE STATEMENT
Назва Маркетинг лікарських препаратів у контексті державного регулювання фармацевтичного ринку
Носій [Текст]
Statement of responsibility, etc. / Н. В. Кузьминчук, Т. М. Куценко, В. В. Коваль, В. А. Бондарь
250 ## - ЗАЯВА ПРО ВИДАННЯ
Відомості про видання Центральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки.
Remainder of edition statement Вип. 5(38).
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc. Кропивницький :
Name of publisher, distributor, etc. ЦНТУ,
Дата видання, розповсюдження тощо 2020
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Розмір С. 190-196.
500 ## - ЗАГАЛЬНА ПРИМІТКА
General note Дослідження спрямоване на визначення особливостей діяльності представників фармацевтичної галузі в контексті дотримання вимог міжнародних стандартів з метою забезпечення населення якісними, доступними та ефективними лікарськими препаратами в умовах пандемії коронавірусу COVID–19. Розвинено теоретичні основи державного регулювання фармацевтичного ринку в напрямку створення правових основ функціонування суб’єктів фармацевтичної системи шляхом встановлення законних та ефективних взаємовідносин між виробниками, постачальниками та споживачами лікарських засобів на принципах реалізації соціально-відповідального маркетингу, дотримання законодавчих та етичних норм в аспекті забезпечення здоров’я громадян України. За допомогою методів узагальнення та системного аналізу сформовано теоретико-методичні рекомендації щодо удосконалення напрямків державного регулювання фармацевтичного ринку в аспекті дотримання принципів соціально-відповідального маркетингу, реалізація яких дозволить державним органам розробити ефективний механізм державного регулювання фармацевтичного ринку.
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term маркетинг
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term державне регулювання
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term фармацевтичний ринок
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term соціально-відповідальний маркетинг
700 ## - ДОДАТКОВИЙ ОПИС — ІМ’Я ОСОБИ
Ім’я особи Кузьминчук, Н. В.
700 ## - ДОДАТКОВИЙ ОПИС — ІМ’Я ОСОБИ
Ім’я особи Куценко, Т. М.
700 ## - ДОДАТКОВИЙ ОПИС — ІМ’Я ОСОБИ
Ім’я особи Коваль, В. В.
700 ## - ДОДАТКОВИЙ ОПИС — ІМ’Я ОСОБИ
Ім’я особи Бондарь, В. А.
773 0# - HOST ITEM ENTRY
Place, publisher, and date of publication Кропивницький : ЦНТУ, 2020
Назва Центральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки. Вип. 5/38
Контрольний номер запису 33
Міжнародний стандартний номер серіального видання (ISSN) 2663-1636
856 ## - ЕЛЕКТРОННЕ РОЗМІЩЕННЯ І ДОСТУП
Універсальний ідентифікатор ресурсу <a href="https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11322">https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/11322</a>
Текст посилання Репозитарій Центральноукраїнського національного технічного університету
942 ## - Додаткові дані (Коха)
Код системи класифікації для розстановки фонду Універсальна десяткова класифікація (УДК)
Тип одиниці Статті
Suppress in OPAC

Немає доступних примірників.