Підвищення ефективності сервісних підприємств за рахунок зацікавленості клієнтів автопослуг

Субочев О. І.

Підвищення ефективності сервісних підприємств за рахунок зацікавленості клієнтів автопослуг [Текст] / О. І. Субочев, В. В. Мартинюк, О. Є. Січко - Кропивницький ЦНТУ 2020 - С. 358-369. - Центральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки Вип. 3 (34) .

Виявлені проблеми функціонування сервісних підприємств, в яких головною є недостатнє використання виробничих потужностей внаслідок нестачі клієнтів. Збільшення коефіцієнта використання виробничої потужності сервісного підприємства пов'язано з необхідністю вибору критеріїв для оцінки виробничої діяльності підприємства. Пріоритетами сервісного підприємства є оцінка ступеня
задоволеності споживача товарами та послугами фірми, підвищення прихильності серед клієнтів. Значущість факторів виробництва сервісних підприємств визначається з використанням причинно-наслідкової діаграми. Встановлено, що величина коефіцієнта використання виробничої потужності автосервісу залежить від факторів: місця розташування сервісу, близькості конкурентів та їх кількості, структури попиту на послуги з сезонними змінами та рівнем обслуговування. Резерв підвищення коефіцієнта використання виробничої потужності сервісного підприємства від поліпшення якості послуг на i-й виробничій зоні залежить від показників збільшення трудомісткості робіт від введення додаткових послуг, збільшення кількості клієнтів внаслідок утримання та залучення, збільшення трудомісткості та регулярності звернень за послугами замовлення постійних клієнтів порівняно з новими.

сервісні підприємства виробнича потужність постійні клієнти