Підвищення ефективності сервісних підприємств за рахунок зацікавленості клієнтів автопослуг (Запис № 280)

МАРК-запис
000 -LEADER
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 03756 a2200265 4500
001 - КОНТРОЛЬНИЙ НОМЕР
Контрольне поле 280
005 - ДАТА І ЧАС ОСТАННЬОЇ УГОДИ
Контрольне поле 20251201181104.0
008 - ЕЛЕМЕНТИ ДАНИХ ФІКСОВАНОЇ ДОВЖИНИ - ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 250204b un ||||f |||| 00| 0 ukr d
040 ## - ДЖЕРЕЛО КАТАЛОГІЗАЦІЇ
Transcribing agency ЦНТУ
041 ## - LANGUAGE CODE
Language code of text/sound track or separate title ukr
100 ## - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Ім’я особи Субочев О. І.
9 (RLIN) 1076
245 ## - TITLE STATEMENT
Назва Підвищення ефективності сервісних підприємств за рахунок зацікавленості клієнтів автопослуг
Statement of responsibility, etc. / О. І. Субочев, В. В. Мартинюк, О. Є. Січко
Носій [Текст]
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Place of publication, distribution, etc. Кропивницький
Name of publisher, distributor, etc. ЦНТУ
Дата видання, розповсюдження тощо 2020
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Розмір С. 358-369.
490 ## - SERIES STATEMENT
Відомості про серію Центральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки
Volume/sequential designation Вип. 3 (34)
521 ## - TARGET AUDIENCE NOTE
Target audience note Виявлені проблеми функціонування сервісних підприємств, в яких головною є недостатнє використання виробничих потужностей внаслідок нестачі клієнтів. Збільшення коефіцієнта використання виробничої потужності сервісного підприємства пов'язано з необхідністю вибору критеріїв для оцінки виробничої діяльності підприємства. Пріоритетами сервісного підприємства є оцінка ступеня<br/>задоволеності споживача товарами та послугами фірми, підвищення прихильності серед клієнтів. Значущість факторів виробництва сервісних підприємств визначається з використанням причинно-наслідкової діаграми. Встановлено, що величина коефіцієнта використання виробничої потужності автосервісу залежить від факторів: місця розташування сервісу, близькості конкурентів та їх кількості, структури попиту на послуги з сезонними змінами та рівнем обслуговування. Резерв підвищення коефіцієнта використання виробничої потужності сервісного підприємства від поліпшення якості послуг на i-й виробничій зоні залежить від показників збільшення трудомісткості робіт від введення додаткових послуг, збільшення кількості клієнтів внаслідок утримання та залучення, збільшення трудомісткості та регулярності звернень за послугами замовлення постійних клієнтів порівняно з новими.
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term сервісні підприємства
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term виробнича потужність
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term постійні клієнти
700 ## - ДОДАТКОВИЙ ОПИС — ІМ’Я ОСОБИ
Ім’я особи Мартинюк В. В.
9 (RLIN) 1077
700 ## - ДОДАТКОВИЙ ОПИС — ІМ’Я ОСОБИ
Ім’я особи Січко О. Є.
9 (RLIN) 1078
773 0# - HOST ITEM ENTRY
Назва Центральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. Вип. 3 (34)
Контрольний номер запису 247
Міжнародний стандартний номер серіального видання (ISSN) 2664-262X
856 ## - ЕЛЕКТРОННЕ РОЗМІЩЕННЯ І ДОСТУП
Універсальний ідентифікатор ресурсу <a href="https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/10475">https://dspace.kntu.kr.ua/handle/123456789/10475</a>
Текст посилання Репозитарій Центральноукраїнського національного технічного університету
942 ## - Додаткові дані (Коха)
Код системи класифікації для розстановки фонду
Suppress in OPAC
Тип одиниці Статті

Немає доступних примірників.